┄┅════❁ ﷽ ❁════┅┄

ناول: ذت_عشق
از: رابعہ_بخاری
قسط_نمبر_21

اپنے ڈراؤنے خواب اور بری سوچ کو ایک زندہ تصویر کی شکل میں زریس کو سامنے کھڑا دیکھ کر عفہ کے چار سو طبق روشن ہوگئے تھے۔۔ جسم میں ایک جھرجھری سی محسوس ہوئی ۔ اپنی بازو جو زریس کے سخت اور مضبوط ہاتھوں میں دبوچنے کی شکل میں موجود تھا فورا زریس کو دھکا دیتے ہوئے اپنے سے دور کیا۔۔۔
چہرے پر تاثرات نہ ہونے کے برابر تھے جیسے اسے اس لمحے پر یقین نہ آرہا ہو۔۔۔
آپ۔۔۔۔پ۔۔۔۔۔آپ یہاں نہیں نہیں وہم میرا یہ ۔۔ آپ نہیں ۔۔۔۔۔ زریس کیسے آ سکتا یہاں؟؟؟۔۔۔۔ خود سے باولوں کی طرح باتیں کرتی وہ نفی میں سر ہلاتے زمین کی جانب دیکھتے ہوئے بولی۔۔۔۔
زریس نے اسے یوں کرتے دیکھا تو ایک بار پھر اس کو بازوؤں سے مضبوطی سے تھام لیا۔۔۔۔
اب زریس کی آنکھوں میں عفہ صاف صاف دیکھ رہی تھی۔۔۔۔
یقین کرلو میری جان میں ہی ہو یہاں ۔۔۔۔ تمہارے لیے آیا ہو پاکستان صرف تمہارے لیے۔۔ اب کی بار تو تمہیں اپنا بنا کر ہی ساتھ لے کر جاؤں گا۔۔۔۔ 
بے یقینی کی صورت بنی عفہ زریس کی موجودگی کو نہ ماننے سے انکار کررہی تھی۔۔۔۔۔۔
نہیں۔۔۔۔۔ وہ ایک بار پھر خود کو چھڑواتے ہوئے بولی۔۔۔۔
میں آپ کے فریب میں نہیں آؤ گی اب۔۔۔ اور مجھے آپ کے ساتھ کہیں نہیں جانا آئی سمجھ آپکو۔۔۔۔۔ عفہ کی آواز میں غصہ واضح تھا۔۔۔۔
میں نے تم سے رائے نہیں مانگی۔۔بلکہ تمہیں اپنی بتا رہا ہو اور سمجھ میں میں نہیں تم اپنی بٹھا لو۔۔ یہ پاکستان ہے کوئی کچھ بھی کریں کوئی پوچھنے والا نہیں۔۔۔۔ لہذا عزت کے ساتھ میری ہونے کیلئے تیار رہو۔ ورنہ بینکاک کی کارستانیاں مجھے ازبر یاد ہے جن کے پوسٹر پاکستان میں لگوانے میں مجھے ذرا برابر وقت نہ لگے گا۔۔۔۔ صاف الفاظ میں بتا رہا کو بہت ہی بے شرم ہو میں۔۔۔ حد سے گزرنا میرے لیے کوئی مشکل بات نہیں۔۔۔ تمہیں پانے کیلئے اگر تمہیں زلیل بھی کرنا پڑے تو یقین جانو میری جان مجھے کوئی افسوس نہیں ہوگا۔۔۔۔۔ زریس عفہ کے کندھوں پر دونوں بازوؤں ٹکائے تھوڑی کو چھوتے ہوئے بولا۔۔۔۔۔
عفہ کی آنکھوں میں تیرنے والے آنسوں اب بہنا شروع ہوگئے تھے شاید آنکھ کا بندھ اب کمزور ہوچکا تھا کہ آنسوں میں چھپے درد کا بوجھ سنبھالنا اب اس کے بس میں نہ تھا۔۔۔۔۔۔
میری بات سنے زریس۔۔۔۔۔ پلیز ایسا کچھ بھی مت کرنا کہ میری فیملی کو کوئی بھی شرمندگی کا سامنا کرنا پڑے۔۔۔۔۔ اردگرد ماحول کا جائزہ لیتی عفہ نے زریس کی جانب بناء دیکھے کہا۔۔۔۔۔۔
اگر تم چاہتی ہو کہ بلکل ایسا ہی ہو تو شاباش ہنسو۔۔۔۔ اور بناء کوئی اعتراض کیے میں جو بھی کرو گا اس پر ہنستے ہوئے سر جھکاؤ۔۔۔۔۔ 
کہتے ساتھ ہی زریس عفہ سے دور ہوا چہرے پر شیطانیت سجائے ایک مسکراہٹ سے اسے اوپر سے نیچے دیکھتے ہوئے بولا۔۔۔۔۔
بہت خوبصورت لگ رہی ہو ۔۔۔۔۔ بلکل ویسے ہی جیسے میں نے سوچا تھا۔۔۔۔ ایسا کرنا شادی کے بعد بھی تم ساڑھی ہی پہننا تاکہ روز میں تمہاری یونہی تعریف کرو ۔۔۔۔۔ 
چلوں بس بھی اب رو تو مت نا۔۔۔۔ دیکھو میرا دل ڈوبا جارہا ہے تمہارے آنسوں دیکھ کر۔۔۔۔ آگے بڑھتے ہوئے جیسے ہی اس کو چھونے لگا تو عفہ ایک قدم پیچھے کو ہٹ گئی ۔۔۔۔
چلوں ٹھیک پھر رو لوں جتنا تم چاہتی ہو۔۔۔ ویسے بھی دلہے والے ہو آج تم تو اب کیا کہہ سکتے تمہیں۔۔۔ لیکن جلد ہم بھی دلہے والے بن کر آئے گے تب اگر روئی نہ تو باخدا میں بہت ظالم بھی ہو۔۔۔۔۔ زریس عفہ کی جانب جھکتے ہوئے بولا۔۔۔۔
دونوں پاکٹ میں ہاتھ ڈالے گنگناتا ہوا پیچھے کو ہوا اور پھر باہر کی جانب بڑھ گیا۔۔۔۔
یاللہ میں کس مصیبت میں پھنس گئی ہو ۔۔۔ میں تو سمجھی تھی کہ شاید میری سزا ختم ہوگئی ہیں لیکن لگتا ہے تو ابھی بھی ناراض ہے۔۔۔۔ لیکن اتنی بڑی سزا۔۔۔۔۔ دونوں ہاتھوں سے چہرہ چھپائے وہ برائیڈل روم کی جانب بڑھ گئی۔۔۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
بارات اپنے عروج پر تھی ہر کوئی اپنے میں مگن اپنی اپنی سلفیاں بنا رہا تھا کسی کو کسی کی خبر نہ تھی۔۔۔۔ 
سمرا کب سے کھڑی عفہ کا انتظار کر رہی تھی۔۔۔ سبین بی بی کو اپنی جانب آتے دیکھ کر وہ بھی ان کی جانب متوجہ ہوئی۔۔۔۔۔۔
سمرا یہ عفہ کہاں ہے؟؟؟ جب سے بارات آئی ہیں میں نے اسے نہیں دیکھا۔۔۔ سبین بی بی بولی۔۔۔۔
پتہ نہیں آنٹی۔۔۔۔ میں بھی اسی کو دیکھ رہی ہو ۔۔۔۔ ہم دونوں ایک ساتھ بس سے نکلے تھے لیکن۔ وہ پیچھے کو رہ گئی تھی اور میں آگے آگئی تھی۔۔۔۔۔
اچھا اسے ڈھونڈو سب اس سے ملنا چاہتے ہیں کہ آخر دلہے کی چھوٹی بہن کون ہے جو باہر سے پڑھ کر آئی ہیں۔۔۔۔ لیکں وہ مجھے ملے تو اسے ملواؤں نہ۔۔۔۔۔۔ایسا کرو اے دیکھو یہی کہیں ہونگی کسی کونے میں چھپی ہوئی جیسے ہی وہ تمہیں ملے اسے میرے پاس لے کر آنا ٹھیک ہے۔۔۔۔سبین بی بی نے ہدایت کی تو سمرا نے حامی میں سر ہلایا۔۔۔۔
اب وہ سارے باراتیوں کو آنکھیں پھاڑ پھاڑ کر دیکھ رہی تھی کہ شاید اسے عفہ کہیں نظر آجائے۔۔۔کہ تبھی اسے سب لوگوں میں زریس کی شکل نظر آئی جو مہمانوں میں کھڑا خوش گپیوں میں مصروف تھا۔۔۔
زریس کو دیکھتے ساتھ ہی سمرا نے فورا منہ دوسری جانب پھیر لیا.....
یاللہ یہ شیطان یہاں کیسے؟؟؟ ابھی وہ یہ سب سوچ رہی تھی کہ اچانک اسے عفہ کا خیال آیا۔۔۔۔
کہیں عفہ نے اسے دیکھ تو نہیں لیا شاید تبھی وہ چھپ کر کہیں بیٹھ گئی ہیں۔۔۔
مجھے جلد ازجلد اس سے ملنا چاہیے اسے میری ضرورت ہے ۔۔۔۔۔۔ پریشانی سے بولتے ہوئے وہ پورے ہال کا چکر لگانے لگ گئی۔۔۔۔
جیسے ہی وہ برائیڈل روم سے گزری اسے تھوڑا سا دروازہ کھلے رہنے کی وجہ سے عفہ کی ہلکی سی جھلک صاف نظر آئی۔۔۔۔۔
دیکھتے ساتھ ہی وہ اندر کی جانب بڑھ گئی جہاں جاتے ساتھ ہی اسے کسی بھی قسم کی حیرانگی کا سامنا نہیں کرنا پڑا ۔۔۔۔۔
عفہ دونوں پاؤں کرسی پر ٹکائے اپنی قسمت پر انسوں بہا رہی تھی۔۔۔۔
کسی کے اندر آنے کی آہٹ صاف محسوس کرتے ہوئے اس نے بناء دیکھے اپنا چہرہ دوسری جانب کرلیا۔۔۔۔۔۔
کس سے اور کب تک ایسے ہی چھپتی رہو گی عفہ۔۔۔۔؟؟؟؟ آخر کب تک یونہی ناکردہ گناہوں کی سزا بھگتو گی؟؟؟۔۔۔ سمرا عفہ کی جانب بڑھ گئی ۔۔۔۔
یہ میرے نصیب میں لکھ دی گئی ہی سمرا جسے مرتے دم تک بھگتنا ہے مجھے۔۔۔۔ روتے ہوئے سرخ چہرے سے دیکھتی عفہ بولی۔۔۔۔۔۔
تمہیں پتہ ہے سمرا وہ یہاں بھی آگیا ہے سمرا وہ یہاں بھی آگیا ہے مجھے بچا لوں اس سے پلیز وہ مجھے ساتھ لے جائیں گا۔۔۔۔ اپنے گھٹنوں پر سر ٹکائے وہ کانپتے ہوئے بولی۔۔۔۔
کوئی نہیں لے کر جائیں گا تمہیں یہاں سے آئی سمجھ کسی کی اتنی جرأت نہیں تمہیں ہاتھ بھی لگا سکے۔۔۔۔۔۔ کہتے ساتھ اس کو اپنے ساتھ لگا لیا۔۔۔۔۔
نہیں سمرا وہ دھمکی دے کر گیا ہے مجھے وہ مجھے کہیں کا نہیں چھوڑے گا سمرا وہ صاف کہہ کر گیا ہے۔۔۔۔۔۔۔ یہ سب عصار کی وجہ سے ہوا ہے اس نے مجھے اسی گڑھے میں پھینک دیا جہاں سے میں نکلی تھی اور اب اسی میں جل رہی ہو۔۔۔۔۔ میں کبھی معاف نہیں کرونگی تمہیں عصار اللہ تمہیں بے سکون رکھیں ۔۔۔۔۔ تمہیں کبھی سکون نہ ائے۔۔۔۔۔۔۔
عفہ بول رہی تھی جبکہ سمرا خاموش کھڑی اس کے پاس موجود تھی۔۔۔۔۔
اچھا بس کرو ابھی ہم معلوم ہے نہ کہاں موجود ہے تو بس چپ کرو حوصلہ دیکھاؤ اور سامنا کرو۔۔۔ خالہ کب سے ڈھونڈ رہی ہے تمہیں.... 
کیوں وہ کیوں ڈھونڈ رہی ہے مجھے؟؟ کہیں زریس نے سب؟؟؟؟ عفہ اس سے آگے بولتی سمرا نے اسے چپ کروا دیا۔۔۔۔
بس کروں اب اتنی بھی بدشگنی والی باتیں نہ کرو۔۔۔ وہ بس بھائی کے سسرال والے تم سے ملنا چاہتے تھے اس لیے بلا رہی۔۔۔۔ 
اور اٹھو منہ دیکھو کیا تھی کیا بن گئی بھوتنی نہ ہو تو۔۔۔۔ 
چلوں ٹیشو سے صاف کرو کاجل اور سیٹ ہو کسی کو بھی اپنا آئینہ نہ دیکھاؤ کہ اس میں موجود تمہارے بکھرے عکس کو سب دیکھ لے۔۔۔ 
سمرا کی باتوں سے عفہ کو بہت حوصلہ ملا ۔۔۔۔۔ خود کو ٹھیک کر کے وہ باہر کو آگئی۔۔۔۔
سمرا سیدھا اسے سبین بی بی کے پاس لےگئی جو کب سے اس کی راہ تک رہی تھی۔۔۔۔
کہاں رہ گئی تھی عفہ تم چلوں میرے ساتھ تمہیں ملوانا میں نے بہت سے لوگوں سے۔۔۔۔ کہتے ساتھ اسے اپنے ساتھ لے گئی جبکہ سمرا بھی ان کے ساتھ ساتھ پیچھے پیچھے ہوگئی۔۔۔۔۔۔۔
سب سے تعارف بخوبی سے ہوا عفہ کو اب زریس کی شکل نظر نہ آرہی تھی سکون کا سانس لیتے اب وہ بھی شادی کا مزہ لے رہی تھی۔۔۔۔
ساری رسموں کے بعد ایک آخری رسم دودھ پلائی پر عفہ اور سمرا دونوں دلہا دلہن کے پیچھے کھڑی ہوگئیں۔۔۔۔۔
دونوں طرف جنگ بخوبی جاری تھی کہ تبھی رش کو چیرتا ہوا زریس آگے کی جانب بڑھا اور نیچھے بیٹھتے ہوئے لڑکی والوں کے کیساتھ مل کر دودھ پلائی کی رقم کا مطالبہ کرنے لگ گیا۔۔۔۔۔
نظریں مسلسل عفہ کی جانب جیسے وہ رقم کی بجائے عفہ کو مانگ رہا ہو ۔۔۔۔ عفہ اس کی نظروں کے بدلتے رنگ اور الفاظ کو اچھے سے سمجھ رہی تھی لیکن کچھ بھی کرنے سے قاصر تھی۔۔۔۔۔
اللہ اللہ کرکے عفہ کی دعا قبول ہوئی اور سب سے الوداعی ملاقات کرتے ہوئے وہ تیزی سے اپنی گاڑی کی جانب بڑھ گئی۔۔۔۔۔۔
جلدی چلوں سمرا مجھے اس کا منہ نہیں دیکھنا اب تیز قدم اٹھاؤ اس سے پہلے وہ پھر کہیں سے ٹپک آئے۔۔۔۔۔۔۔ عفہ آگے جبکہ تھکن سے چور سمرا پی ھے کچھوے کی چال سے آرہی تھی ۔
کہاں جارہی ہو ؟؟؟ پیچھے آتے زریس نے عفہ کے قدموں کو روکتے ہوئے کہا۔۔۔۔۔
جتنے قدم تم مجھ سے دور جاؤ گی اسے دوگنے قدم میں تمہارے قریب آؤ گا۔۔۔۔۔ 
چلتے چلتے زریس عفہ کے قریب آگیا اور اب روبرو کھڑا ہوگیا۔۔۔۔
جان کیوں نہیں چھوڑتے تم میری زریس آخر کیا بگاڑا ہے میں نے تمہارا؟؟؟؟
بگاڑا تو کچھ نہیں لیکن بنایا بھی کچھ نہیں۔۔۔ تم نے مجھے ٹھکرایا تھا مجھے زلیل کیا تھا اب دیکھو میں کیا کیا کرتا ہو۔۔۔۔۔۔۔ 
میں جلد آرہا ہو تمہارے گھر رشتہ لے کر ۔۔۔۔ زریس عفہ کے کان کے قریب آتے ہوئے بولا ۔۔۔۔۔۔۔
اور سنوں نہ کی گنجائش نہیں ہے اور میری بات کو ہلکا لینے کی کوشش کا سوچنا بھی نہ۔۔۔۔۔ 
سمرا جو کہ دور سے دیکھ رہی تھی اب ان دونوں کے پاس پہنچ گئی اور دھکا دیتے زریس کو پیچھے کیا۔۔۔۔۔
زریس پیچھے ہوا عفہ کی جانب دیکھتے آنکھ ماری اور ہنستے ہوئے بولا۔۔۔۔
جارہا ہو جارہا ہو اب ایک بار ہی آؤ گا کل کی ملاقات کے بعد وہ بھی بارات لے کر بس انتظار کرنا میرا تم اب۔۔۔۔۔۔
زریس کہتے ہوئے چلتا بنا جبکہ عفہ بس خالی آنکھوں سے سمرا کو دیکھ رہی تھی جیسے کہہ رہی ہو دیکھا تم نے کیسے حکمران بن بیٹھے سب میرے۔۔۔۔۔۔۔۔
سمرا عفہ کا تھامے اسے گاڑی میں لے گئی اور پھر یوں بارات کو رخصت کیا گیا جس میں عفہ کا دن سب سے برا اور بدترین گزرا کیونکہ جن لوگوں کو وہ بینکاک کی گلیوں میں دفن کرکے آئے تھی وہ مردے اب پاکستان میں بھی اس کے پیچھے آگئے تھے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
عصار کو پاکستان آئے ایک دن گزر چکا تھا اور جس بے چینی کے ساتھ وہ پاکستان آیا تھا اس میں کمی آنے کی بجائے مسلسل اضافہ کو رہا تھا۔۔۔۔۔۔
سہیل کو اپنے ساتھ گھوڑے بیچ کر سوئے دیکھا تو ایک ٹانگ کھینچنے اس کی کمر پر دے ماری۔۔۔۔۔۔
اوندھا موندھا لیٹا سہیل دھرم سے زمین بوس ہوگیا۔۔۔
اور ایک آواز اس کے منہ سے نکلی جس سے عصار کے چہرے پر مسکراہٹ آگئی۔۔۔۔۔۔۔
اوہ خیر پلا ہو تیرا توڑ دتی کمر میرے تو تے کنے واری کہاں میں میں ہجے کنواری والے آرام مل ماریا کر۔۔۔۔۔ کہتے ساتھ وہ پھر اسے انداز سے اچھلتا ہوا بیڈ پر گر پڑا۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ایک پل عصار خاموش رہا اور سہیل کے پرسکون انداز کو دیکھ کر رشک کرنے لگ گیا۔۔۔۔۔۔۔
یار تو اتنے سکون سے کیسے سو سکتا ہے؟؟؟؟؟؟ 
کیوں اوئے کیوں نہیں سو سکتا یہ دیکھ ایسے آرام سے لیٹ اور فورا آنکھیں بندکر لیں۔۔۔۔ سہیل اسے ڈیمو بھی ساتھ ساتھ دیکھا رہا تھا۔۔۔
سامنے دیوار کی جانب عصار دیکھتے ہوئے بولا۔۔۔۔۔
یہ اسی کی بدعا لگی مجھے سہیل تبھی میں بے سکون ہو پوری پوری رات میں جاگتا ہو جیسے وہ جاگا کرتی تھی میری اذیتوں کی وجہ سے۔۔۔۔ یہ سب اسی کی سزا ہے جو مجھے اس صورت میں مل رہی ہیں۔۔۔۔ ناجانے کب اس اذیت سے آزاد ہونگا۔۔۔۔۔۔۔
سر کو بیڈ کے ساتھ ٹیک لگاتے بولا ۔۔۔۔۔
سہیل اس کی پریشانی دیکھ کر اٹھ بیٹھا ۔۔۔۔۔
پریشان نہ ہو میں پتہ لگوانے رہا ہو ۔۔۔۔ تو جانتا ہے یہ سب آسان نہیں کوشش کر رہا ہوا امید ہے کامیاب ہونگا۔۔۔۔۔ تو بس یقین رکھ خود پر اور اللہ پر۔۔۔۔۔۔
سہیل کی بات سن کر عصار نے حامی میں سر ہلایا اور پھر یونہی اپنی سوچ میں گم چھت کی جانب دیکھنے لگ گیا۔۔۔۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
رات تو جیسے تیسے کٹ گئی لیکن ولیمے کا رات بھر سوچ سوچ کر عفہ کا دماغ سن اور خون خشک ہوگیا تھا۔۔۔۔۔
یہی سوچ سوچ کر کہ زریس کا اس کے خاندان سے کیسے تعلق ہوگیا کہ وہ بینکاک سے سیدھا پہنچا بھی تو اس کے بھائی کی شادی پر۔۔۔۔
پاکستان ک موسم قدرے نرم تھا لہذا سردی نومبر کی سردی کے باوجود عفہ کو سردی کا احساس نہ ہورہا تھا۔۔۔۔
سب سوئے ہوئے تھے شاید بارات کی تھکاوٹ نے کسی کو بھی اٹھنے کی توفیق نہ دی تھی۔۔۔۔ سمرا جو کہ مزے سے گرم بستر کے مزے لوٹ رہی تھی اپنے پاس عفہ کو نہ پا کر اٹھ بیٹھی آنکھ ملتے ہوئے دیکھا تو وہ شال لپیٹے سامنے دھند کا رقص اپنی کھڑکی سے دیکھ رہی تھی ۔۔۔۔
کیا ہوا عفہ آج اتنی جلدی اٹھ گئی ہو ؟؟؟؟ اذان ہوگئی ہیں کیا؟؟؟ 
سمرا کی آہٹ سن کر پیچھے مڑی تو اس کو دیکھتے بولی۔۔۔۔۔
ہاں بس نیند نہیں آرہی تھی تو کروٹیں لے کر تھکنے کی بجائے باہر دیکھنے کو ترجیح دی۔۔۔۔ عفہ باہر دیکھتے بولی۔۔۔۔۔
ویسے اٹھ جاؤ اذان ہوچکی ہیں اور میں نے پڑھ لی۔۔۔ تم۔بھی پڑھ لو آٹھ کر۔۔۔۔۔
ہاں اٹھتی ہو آج کافی دنوں بعد سکون کی نیند آئی مجھے عفہ ایسا جیسے تھکاوٹ ساری اتر گئی۔۔۔۔ 
تمہیں تو آگئی لیکن ۔۔۔۔۔ عفہ کہتے کہتے رک گئی۔۔۔۔
لیکن کیا؟؟؟؟
سمرا مجھے خوف آرہا ہے بہت آج پھر وہ آئے گا آج پھر میں پل پل مرو گی ۔۔۔۔۔۔۔ ایسا کیوں ہورہا میرے ساتھ؟؟؟ میں نے کسی کا کچھ نہیں بگاڑا تو یہ سب کیوں میرے ساتھ؟؟؟ سوالیہ نظروں سے آنکھوں میں آنسوں لیے بولی۔۔۔۔
عفہ کی باتوں کا سمرا کے پاس کوئی جواب نہ تھا خاموشی سے اٹھی اور فریش ہونے کیلئے چلی گئی۔۔ تھوڑی دیر میں وضو کر کے جائے نماز پر کھڑی ہوگئی جبکہ عفہ ابھی بھی باہر کا نظارہ کررہی تھی۔۔۔۔
لمحوں کا پتہ بھی نہ چلا اور وقت کی دور تیز ہونے کی وجہ سے ولیمہ کا وقت بھی سر پر آن پہنچا۔۔۔۔
سب تیار ہو کر ہوٹل کی جانب چل پڑے۔۔۔ 
نا چاہتے ہوئے بھی اماں کی صلوتہ کے ڈر سے عفہ بھی سب کے ساتھ چل پڑی۔۔۔۔۔۔
براؤن فراک میں وہ ایک پری کی مانند لگ رہی تھی۔۔۔ مہمانوں کے استقبال کیلئے سبین بی بی نے عفہ اور سمرا کی ہی ڈیوٹی لگا دی۔۔۔۔۔ 
ہر آنے جانے والے مہمان کو دیکھ کر عفہ کو یونہی لگتا تھا کہ اب زریس آیا تو آیا۔۔۔۔۔
اور یہ ڈر جلد ہی ایک صورت لیے اس کے سامنے آگیا۔۔۔
ہنستا مسکراتا زریس عفہ کے سامنے کھڑا ہوگیا۔۔۔
اس سے پہلے وہ اسے کچھ کہتا سبین بی بی عفہ اور سمرا کے پاس آ کر کھڑی ہوگئی۔۔۔۔۔
السلام علیکم آنٹی۔۔۔۔۔ ہنستے ہوئے بولا۔۔۔۔
وعلیکم السلام بیٹا۔۔۔۔۔ بہت معزرت میں نے پہچانا نہیں آپکو۔۔۔۔ آپ کون ہو؟؟؟؟ سبین بی بی بولی۔۔۔۔
عفہ اور سمرا دونوں پاس کھڑی زریس اور سبین بی بی کی گفتگو کو غور سے کان لگائے موجود تھی۔۔۔۔۔
سبین بی سی کے سوال کرنے پر زریس نے عفہ کو دیکھنا شروع کردیا۔۔۔۔۔
اپنی طرف زریس کی نظروں کو پڑتے دیکھ کر وہ وہاں سے چلی گئی لیکن سمرا وہی کھڑی رہی تاکہ اس پر نظر رکھ سکے۔۔۔۔۔۔۔
آنٹی آپکی بہو کا میں کزن ہو سیکنڈ کزن خالہ کا بیٹا۔۔ آپ مجھے نہیں جانتی میں کچھ دن پہلے ہی بینکاک سے آیا ہو شادی اٹینڈ کرنے۔۔۔ مسکراتے ہوئے بولا۔۔۔۔۔
اوہ ۔۔۔۔۔ اچھا مطلب آپ بھی بینکاک سے ہو میری بیٹی بھی بینکاک کی یونیورسٹی سے پڑھ کر ائی ہیں۔وپ بھی کچھ دن پہلے ہی۔۔۔ سبین بی بی مسکرا کر بولی۔۔۔۔
اچھا ۔۔۔۔۔ یہ جو یہاں سے گئی وہ تھی آپکی بیٹی؟؟؟میں نے تو کبھی نہیں دیکھا انہیں وہاں۔۔۔۔۔ زریس آنکھ آچکا کر سمرا کی جانب دیکھتے ہوئے بولا۔۔۔۔۔۔۔
اچھا چلوں کوئی بات نہیں بیٹا آپ انجوائے کرو کسی بھی چیز کی کمی لگے تو بتانا ضرور ۔۔۔۔۔ کہتے ساتھ ہی چلی گئی۔۔۔
جس چیز کی ضرورت ہے وہ آپ کے ہی پاس ہی اور مجھے اپنی ضرورت پوری کرنا آتی ہے۔۔۔۔۔زریس سمرا کی جانب دیکھتے ہوئے بولا اور چل پڑا۔۔۔۔۔۔
اب پورے ولیمے میں عفہ اور زریس میں آنکھ مچولی کا کھیل جاری تھا۔۔۔۔ عفہ کی کوشش ہوتی کہ وہ کسی بھی طرح زریس سے دور رہے جبکہ زریس اس کھیل میں مسلسل جیت کر عفہ کو شکست دے رہا تھا ۔۔۔۔۔
ولیمہ کا اختتام بخوبی سکون سے ہوا بناء کسی ڈرامے کے عفہ شادی کا اختتام دیکھ کرسکوں محسوس کررہی تھی۔۔۔۔
طبیعت ناسازی کا بہانہ بنا کر سب سے پہلے وہاں سے نکلنے میں کامیاب ہوگئی اور گھر جا کر ہی سکھ کا سانس لیا۔۔۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ہوٹل کے کمرے میں ایک ہفتے سے بند رہ رہ کر عصار کا دل خراب سا ہوگیا تھا۔۔۔۔۔
خالی دماغ شیطان کا گھر سنا تھا لیکن۔ اب وہ خود بھی اس کو محسوس کررہا تھا کیونکہ جس طرح کے اسے خیالات آرہے تھے وہ خود کو پاگل سا محسوس کرنے لگ گیا تھا ۔۔۔۔۔۔
جب سے پاکستان آیا تھا وہ حماد سے رابطہ کرنے کی کوشش کررہا تھا لیکن ابھی تک بے سود۔ لہذا دوبارہ اسے وٹس ایپ پر کال کررہا تھا کہ اسے سہیل کا نمبر سکرین پر چمکتا ہوا نظر آیا فورا کال اٹھائی اور کان کے ساتھ لگا لی۔۔۔۔۔۔۔
بہت بڑی خوشخبری ہے تیرے لیے یار۔۔۔۔۔ سہیل کی امید بھری آواز سن کر عصار کو ایک امید کی کرن نظر ائی۔۔۔۔۔۔
ہاں بول کیا ہوا کیسی خبر ؟؟؟ عفہ مل گئی ہیں کیا کہاں ہے وہ کیسی ہے وہ؟؟؟؟ اور زریس وہ خبیث کہاں ہے؟؟؟؟ سب بتا مجھے۔۔۔۔۔ بے تابی سے عصار بول رہا تھا۔۔۔۔۔
ارے ارے بابا صبر کرلوں اتنے سوال تو امتحان میں بھی نہیں پوچھتے اور اگر پوچھتے بھی ہیں تو ،تو جانتا مجھے نہیں آتے تو مہربانی اپنی بند کر میری سن لے پہلے۔۔۔۔۔۔ 
ہاں ہاں بول تیری ہی سن رہا ہو کب سے ۔۔۔۔۔۔ بول بھی۔۔۔۔۔۔ عصار کی بے چینی حد سے بڑھ رہی تھی ۔۔۔۔۔۔
اچھا تو سن عفہ لاہور میں ہی رہتی ہے۔۔ اور وہ کہاں رہتی اس ایریا کا بھی پتہ چل گیا ہے مجھے لیکن ۔۔۔۔۔ سہیل رک گیا ۔۔۔۔
لیکن کیا بول بھی اب جلدی۔۔۔۔۔۔ بولتے بولتے نہ رکا کر دل بیٹھ جاتا ہے میرا ۔۔۔۔۔۔۔ 
لیکن اس کے گھر کا پتہ مجھے نہیں معلوم بس ایریا کا پتہ چلا ہے۔۔۔ اور زریس کا بھی ابھی تک کوئی پتہ نہیں سب کوشش کررہے ہیں لیکن جلد ہی مل جائے گی معلومات تو ٹینشن نہ لے ۔۔۔۔۔۔۔۔ سہیل حوصلہ دیتے بولا ۔۔۔۔۔
بہت شکریہ تیرا ۔۔۔۔ تو مجھے ایریا بتا دے کونسا ہے میں بھی جا کر کچھ پتہ کر لیتا ہو۔۔۔۔۔۔ عصار نے ٹھنڈی آہ بھری اور وہ ساری امیدیں جو اس کے دل میں ابھری تھی وہی دب کر بیٹھ گئی۔۔۔۔۔
اچھا میں میسج کردیا ہو تجھے باقی کچھ بھی معلوم ہوتا ہے تو بتا دو گا۔۔۔۔۔۔ کہتے ساتھ ہی سہیل نے کال کاٹ گئی۔۔۔۔۔۔۔
عصار سر ٹکائے وہی بیڈ پر بیٹھ گیا۔۔۔۔ 
بس جلد تم سے مل کر اپنی کوتاہیوں کی معافی مانگو گا اور دل کا بوجھ اتار دونگا۔۔۔۔۔ شاید ایسے کر کے میرا ضمیر جو روزمجھے ملامت کرتا ہے اس کو بھی سکون مل جائے گا ۔۔۔۔۔۔ ابھی وہ یہ سب سوچ ہی رہا تھا کہ اس کے کانوں میں اذان کی آواز گونج اٹھی عصر کا وقت سر پر تھا ۔۔۔۔اذان سنتے ساتھ ہی وہ اٹھ کر بیٹھ گیا۔۔۔۔۔۔۔۔
کہ تبھی اذان کی آواز اور عصر کے وقت کا سوچ کر عصار کو عفہ کی بات یاد آگئی ۔۔۔۔۔۔
عصر کا ہی وقت بینکاک میں آسمان پر گہری سیاہی پھیل رہی تھی دونوں ایک سنسان سڑک پر چل رہے تھے کہ تبھی اذان گونج اٹھی۔۔۔ عفہ نے عصار کو چپ رہنے کا اشارہ دیا اور آہستگی سے چلتے رہی ۔۔۔۔۔۔
جیسے ہی اذان ختم ہوئی تو چہکتے ہوئے بولی۔۔۔۔۔
ایک سوال کا جواب دے گے آپ عصار ۔۔۔۔۔۔۔ 
کیسا سوال کیسا جواب؟؟؟؟ حیرانگی سے دیکھتے بولا ۔۔۔۔  
چلے چھوڑے۔۔۔۔۔۔۔۔
میں ایک بات بتاؤ آپکو عصار۔۔۔۔۔۔ عفہ مسکراتی بولی۔۔۔۔
ہاں بتائیں آپکی ہی سن رہا ہو میں۔۔۔۔۔۔ 
پتہ ہے عصار میرے بابا کہتے ہیں عصر کی نماز کے وقت فرشتوں کی تبدیلی ہوتی ہیں۔ ایک فرشتہ جب جاتا ہے تب وہ ہماری نماز کی ادائیگی کا لکھ جاتا ہے اور جب دوسرا آتا ہے تب وہ بھی ہماری حاضری لگاتا ہے اور اس طرح پانچ کی بجائے ہمیں چھ نمازوں کا ثواب ملتا ہے ۔۔۔۔۔۔۔
واہ یہ تو مجھے معلوم ہی نہیں تھا بہت شکریہ آپکی معلومات کا۔۔۔۔۔۔۔ عصار مسکرا کر بولا ۔۔۔۔۔۔۔
جی جی میرے پاس اور بھی بہت سی معلومات ہیں اگر آپ کہے تو میں آپکو روز ایک اچھی بات بتایا کرو نگی ۔۔۔۔۔۔۔ حوصلہ اوزائی سے پرجوش عفہ مسکراتی بولی۔۔۔۔۔۔
جی ضرور۔۔۔۔۔۔۔۔ عصار نے بس اتنا ہی کہا۔۔۔۔۔۔
عفہ کو یاد کرتے عصار کی آنکھوں سے آنسوں برس پڑے۔۔۔۔۔۔
میری اصلاح کررہی تھی وہ اور میں ۔۔۔۔۔۔
اور میں بس اس کا استعمال اسے دھوکا دے رہا تھا اسے زلیل کرنے کے نت نئے طریقے ڈھونڈ رہا تھا۔۔۔۔۔۔یاللہ مجھے معاف فرما دے۔۔۔۔۔۔ 
اب اس کی بتائی ہوئی ہر بات پر عمل کرونگا میں ۔۔۔۔۔بس ایک بار مجھے معاف کردے۔۔۔
 مجھے معافی دلوا دے اس سے۔۔۔۔
ایک بار ملوا دے اس سے یارب۔۔۔۔۔۔
روتے روتے جب کچھ بھی نہ سوجھا۔۔۔ تو اٹھ کھڑا ہوا۔ عجیب سی کشمکش میں مبتلا پاؤں۔ میں جوتی اڑائی اور باہر کو نکل پڑا۔ اور باہر نکل کر جہاں سے اذان کی آواز آرہی تھی اس کا تعاقب کرتے ہوئے بلآخر وہ مسجد کے سامنے پہنچ ہی گیا۔۔۔۔۔۔
ایک عرصے کے بعد خود کو اپنے رب کے گھر کے سامنے پا کر وہ شرمندگی سے سر جھکائے کھڑا تھا ۔۔۔۔۔۔۔۔ جیسے برسوں کا گنہگار آج اپنے رب کے سامنے معافی کا طلبگار ہوں لیکن مارے شرمندگی ہمت نہ ہونے پر سر جھکائے کھڑا تھا۔۔۔۔۔
بھاری قدموں کے ساتھ خود کو سہارا دینے وہ اندر کی جانب ںڑھا۔۔۔۔۔۔۔
احساس شرمندگی سے اتنی ہمت نہ ہوئی کہ ایک پل کو بھی سر اٹھا کر اوپر کی جانب دیکھ لے۔۔۔۔۔
سب نمازیوں کے ساتھ وضو کرنے لگ گیا۔۔۔۔۔
وضو کرتے ہوئے ناجانے کیوں دل بے چین ہوا کہ آنسوں خود بہ خود آنکھوں سے جاری ہوگئے اور وضو کے پانی کے ساتھ قطرے بن کر بہنے لگ گئے۔۔۔۔۔۔
خاموشی سے آگے بڑھتا ہوا سب نمازیوں کے ساتھ صف میں جا کھڑا ہوا۔ جیسے اپنے رب سے چھپنے کی کوشش کررہا ہو کہ کہیں وہ اسے اپنے دربار سے رسوا کر کے گھر بدر نہ کردے لیکن اپنے دل کی دھڑکن سے آتی آواز اسے حوصلہ دیے رکھی تھی  
کہ اس کا رب ستر ماؤں سے زیادہ محبت کرتا ہے کبھی بھی اسے اپنے گھر سے باہر نہیں نکالے گا۔۔۔۔
پوری نماز کی ادائیگی کے بعد جیسے ہی دعا کو ہاتھ اٹھائے اسے عفہ کے ساتھ کیے گئے اپنے کر ظلم یاد آنے لگ گئے۔۔۔۔ ہاتھ اٹھائے بیٹھا عصار جب کچھ سمجھ نہ پایا تو ویسے ہی اٹھا اور روتے ہوئے واپس ہوٹل کی جانب بڑھ گیا۔۔۔۔۔۔
نماز کی ادائیگی سے عصار کے دل کو بے حد سکون ملا اور ایسے نیند کی غنودگی سر پر چھائی کہ وہ آج اتنے دن بعد سکون کی نیند سویا۔۔۔۔۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
جاری ہے اور رائے ضرور دیں 😊

     ─━•<☆⊰✿❣✿⊱☆>•━─