┄┅════❁ ﷽ ❁════┅┄

ناول: ذت_عشق
از: رابعہ_بخاری
قسط_نمبر_11

لگتا ہے وقت اپنی بہتی لہروں کا رخ میری طرف اسی طرح بہا رہا ہے جیسے پہلے وہ بہا کرتا تھا بس فرق یہ کہ پہلے زریس جیسا دیمک تھا جو میری خوشیوں کو چاٹتا تھا اور اب عصار جیسی جونک جو میری بچی کچھی خوشیوں کو ہضم کرنا چاہتا ہے دونوں کا ایک ہی کام مجھے اندر سے ختم کردینا۔۔۔
میں کب تک ان کے ہاتھوں کا کھلونا بنتی رہو گی کب تک اپنا یونہی تماشا بناتی رہو گی اور تماشائیوں کو یہ سوچ دونگی کہ آؤ کھیلو میرے ساتھ مجھ سے بڑی بےوقوف لڑکی کوئی نہیں۔۔۔۔ 
ہرگز نہیں میں کسی کو بھی حق نہیں دیتی کہ کوئی بھی میرے ساتھ کوئی س بھی کھیل کھیلے ۔۔۔۔۔۔۔
مجھے عصار چودھری سے ملنا چاہیے مجھے بھی پتہ چلے کہ آخر میں کس حد تک بےوقوف ہو۔۔۔۔۔ ہاں آج ہی ملنا چاہیے مجھے اس سے۔۔۔۔۔
سوچتے ساتھ ہی اٹھی، کتابیں سمیٹی اور یونیورسٹی سے باہر کا رخ لیا۔۔۔۔۔
سمرا جو کہ اسی کے ساتھ بیٹھی تھی جیسے ہی اس کی جانب بڑھنے لگی تو عفہ نے انگلی کے اشارے سے اسے پیچھے آنے سے روک دیا اور خود اسی ریسٹورینٹ کا رخ کیا جہاں عصار اسکا انتظار کرتا تھا۔۔۔۔۔
خاموشی سے ایک ٹیبل کی جانب بڑھی اور خود کو سمیٹ کر اپنی پرانی یادوں کے پنوں میں سے ایک پنہ کھول کر اس کی تحریر کو آنکھوں میں فلم کی مانند چلانے لگ گئی۔۔۔۔۔۔
**************************************

عفہ کو آپنے سامنے کھڑا دیکھ کر زریس کو اپنے قول کا حرف بہ حرف یاد آیا۔۔۔۔۔۔
اور مجھے امید ہے کہ تم آؤ گی"
اپنی اسی بات کو سامنے عفہ کی موجودگی کی شکل میں دیکھ کر زریس کا چہرہ خوشی سے روشن ہوگیا۔۔۔ خاموشی سے اٹھ کر کرسی کو باہر نکالا عفہ جو حجاب میں سر جھکائے کھڑی تھی آگے بڑھ کر بناء کچھ کہے بیٹھ گئی۔۔۔۔۔
تیزی سے اپنی سیٹ کی جانب بڑھا اور پرجوش انداز میں کرسی پر بیٹھتے ہوئے اپنا آرڈر کروانے کیلئے ویٹر کی جانب اشارہ کیا۔۔۔۔۔
آج میں بہت خوش ہو عفہ دل کر رہا ہے پورے بینکاک کو دلہن کی طرح سجا دو اور پھر تمہیں خوبصورت بینکاک کی گلیوں کی سیر کرواؤ۔۔۔۔۔۔ خوشی سے بولتے زریس کا لہجہ بھی اب بدل چکا تھا جو صبح کے وقت الگ ہی گھٹا بنا برس رہا تھا جبکہ عفہ بنا کچھ کہے بس حامی میں سر ہلائے مسکرا رہی تھی۔۔۔۔
اب بولوں کیا کھاؤ گی مسسز زریس شاہ۔۔۔۔۔۔ خود کے جذبات پر بنا قابو رکھے وہ بولا۔۔۔۔
عفہ نے جیسے ہی سنا تو چونک کر زریس کی جانب دیکھنے لگ گئی۔۔۔۔۔
ایسے کیا دیکھ رہی ہو ؟؟؟؟؟ میرے الفاظ پر یقین کرنے کی ناکام کوشش کررہی ہو یا سچ مان کر چونک رہی ہو۔۔۔۔
تمہیں کیا لگتا ہے میں بس ٹائم پاس کررہا ہو۔۔۔۔ سوچنا بھی مت عفہ بخاری جلد تمہارا نام میرے نام کے ساتھ ہوگا اور پھر عفہ کے ساتھ زریس لگے گا اور دو جسم ایک نام سے پکارے جائے گے عفہ زریس شاہ۔۔۔۔ مکمل شادی کا بندھن میں ،اپنی زوجیت میں ، اپنے بچوں کی اماں کے روپ میں اور اپنے بڑھاپے کا سہارا بنا کر رہوں گا تمہیں۔۔۔۔۔
اب بولوں کیا کھاؤ گی آج جو کہوں گی وہی آرڈر ہوگا اوہ لڑکی تم تو مجھ سے پردہ نشین ہو ابھی بھی ۔۔۔۔۔۔ لیکن فکر نہ کرو تب تک نہ کہوں گا چہرہ دیکھنے کا جب تک تم خود نہ اپنے دل سے میرے سامنے اپنے چاند جیسے چہرے سے بادل کا پردہ ہٹانے کا سوچو گی۔۔۔۔ 
مجھے تمہارے پردے سے ہی تو محبت ہوئی ہے اگر تم پوری زندگی بھی ایسے گزارو گی باخدا دل گواہی دیتا ہے پوری زندگی غلام بن کر رہو گا۔۔۔۔۔ بہت عزت کرتا ہو اس پردے کی میں بہت زیادہ۔۔۔۔
سنتے ساتھ ہی عفہ کا اعتماد زریس پر مزید بن گیا اور محسوس ہوا کہ زریس سے اس کی زندگی مکمل ہو چکی ہے۔۔۔۔۔۔۔۔
بلکہ پتہ کیا کروں آج تم مجھے وہ سب کچھ بتاؤ جو مجھے نہیں پتہ کہ تمہیں کیا پسند ہے کیا نہیں اور اپنی فیملی کے بارے میں سب کچھ ۔۔۔۔ بلکہ نہیں پہلے میں بتاتا ہو آج تمہیں سب اپنا اور،،، اور ہاں تصویریں بھی ہیں میرے پاس کچھ وہ بھی دیکھاتا ہو۔۔۔۔۔۔۔
اللہ اللہ لڑکی پہلے کچھ آرڈر کرتے ہیں خوشی میں بھوک زیادہ ہی لگ رہی مجھے تو بولو اب۔۔۔۔۔۔
افففففففف زریس کتنا بولتے ہو تم بولی جا رہے ہو بولی جارہے ہو تھکتے نہیں ہو کیا تم بولتے بولتے۔۔۔۔۔ عفہ زریس کے چپ ہوتے ہی بولی۔۔۔۔۔
سوری سوری پتہ خوشی بہت ہے مجھے آج تو بس تبھی دل کر رہا چیخ چیخ کر سب کو بتاؤ کہ دیکھو آج مجھے میری محبت مل گئی میرے سامنے بیٹھی میری زندگی مجھے جینے کا نیا سبب دے رہی ہے اور ویسے بھی جہاں سچی لگن ہو وہاں ظالم محبوب کا دل بھی پسیج جاتا ہے اور میں اس میں مکمل کامیاب ہوا ۔۔۔۔۔۔۔ 
عفہ سنتے ہی ساتھ ہی ہنس پڑی جبکہ وہ آرڈر دینے کے بعد میز پر سر تھوڑی ٹکائے اسے ٹکر ٹکر دیکھنے لگ گیا۔۔۔۔۔
کچھ دیر تو عفہ اپنی نظریں ادھر ’ادھر کرکے گزارا کرتی رہی لیکن جب زریس باز نہ آیا تو اپنا ہاتھ اس کی آنکھوں کی جانب بڑھاتے ہوئے اس کی آنکھوں اور اپنے چہرے کے درمیان ایک رکاوٹ بنی دیوار کھڑی کردی۔۔۔۔۔
اللہ یہ کیا حرکت ہے لڑکی۔۔۔۔ اب ایک تو تم نقاب میں رہتی ہو تو چلوں خیر وہ تمہاری خوبصورتی کا حصہ ہے لیکن اب تم کیا چاہتی ہوں میں آنکھوں سے آنکھیں بھی نہ ملاؤ ۔۔۔۔ان آنکھوں میں جو شراب جیسا نشہ موجود ہے اس میں نہ بھی ڈوبوں۔۔۔۔ ہاتھ پیچھے کرتے اسکا ہاتھ اپنے ہاتھ میں تھامتے ہوئے بولا۔۔۔۔۔۔
ارے زریس ہاتھ چھوڑو سب دیکھ رہے ہیں یار ۔۔۔۔۔۔ ہاتھ چھڑواتے ہوئے بولی۔۔۔۔۔
جی نہیں اب یہ میرا ہے اور ہاتھ والی بھی میری ہے کرلوں جو کرنا ہے ہمت ہے تو چھڑوا لوں ۔۔۔۔۔۔
یقین جانو ہاتھ نکلا اس ہاتھ سے تو سمجھو جان بھی گئی۔۔۔۔ اب ہمت ہے تو نکال کر دکھاؤ جان میری۔۔۔۔۔ زریس عفہ کی آنکھوں میں دیکھتے ہوئے بولا۔۔۔۔
جبکہ وہ زریس کی آنکھوں میں چھپی شدت سے ٹکراتی محبت کی لہروں کا تماشا دیکھ دیکھ کر محظوظ ہورہی تھی۔۔۔۔۔۔
******************************
یونیورسٹی سے باہر آتے ہی سمرا کی پہلی نظر سامنے کھڑے عصار پر پڑی جو ناجانے کب سے باہر کھڑا انتظار کررہا تھا۔۔۔۔
کہاں ہے وہ ؟؟؟ کب سے انتظار کررہا ہو اسکا لیکن ابھی تک وہ آئی نہیں ۔۔۔۔۔۔۔ 
سمرا کو اپنے جانب آتا دیکھ کر عصار بھی اس کی جانب بڑھا اور بولتے ہوئے گھڑی کی جانب گھومتی ہوئی سوئیوں کو دیکھنے لگ گیا۔۔۔۔۔۔
وہ تو کب سے نکلی ہوئی ہے آپ سے ملنے کیلئے۔۔۔۔۔ سمرا نے حیرانگی سے کہا۔۔۔۔۔
کیا؟؟؟؟؟
لیکن میں نے تو ابھی تک اسے دیکھا ہی نہیں باہر آتے۔۔۔۔۔۔۔
اچھا لیکن. وہ تو نکلی تھی۔۔۔۔ سمرا نے سوچتے ہوئے کہا۔۔۔۔
کچھ دیر دونوں اپنی ہی سوچ میں کھڑے عفہ کے بارے میں سوچتے رہے۔۔۔۔
جانتا ہو کہاں ہوگی وہ ۔۔۔۔۔۔۔ اچانک ہی عصار نے کہا اور اپنی گاڑی کی جانب بڑھا۔۔۔۔۔۔
میری بات تو سنے مجھے بھی بتائیں کہاں ہے وہ؟؟؟؟؟ سمرا تیزی سے عصار کے پیچھے چلتے ہوئے بولی۔۔۔۔۔
اسی جگہ جہاں میں نے اسے اکثر دیکھا کرتا تھا۔۔۔۔۔ ایک کام کریں یہ میرا نمبر آپ اپنے پاس رکھے آپ مجھے اس نمبر پر ٹیکس کر دے اور کچھ دیر تک کال کر لینا میں آپکو بتا دونگا کہ وہ کہاں ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔
اب چلتا ہو ۔۔۔۔۔۔۔۔ کہتے ساتھ ہی گاڑی کی جانب بھاگا ، گاڑی سٹارٹ کی اور اڑاتے ہوئے لے گیا۔۔۔۔۔
جبکہ سمرا وہی کھڑی معاملے جو سمجھنے کی کوشش کررہی تھی۔۔۔۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
 کافی انتظار کرنے کے بعد عفہ اب بیزار ہوچکی تھی۔۔۔۔ اردگرد کا ماحول بھی اب بدل رہا تھا پرانے چہروں کی جگہ اب نئے لوگ بیٹھے اپنے اپنے کاموں میں لگے تھے۔۔۔۔۔
لہذا انتظار کرنے کے بعد اب خود میں تھکاوٹ محسوس کرتے اٹھی اور باہر کا رخ لیا۔۔۔۔۔
اپنی سوچ میں مگن چھوٹے چھوٹے قدم اٹھاتی عفہ ناجانے کس منزل کی جانب بڑھ رہی تھی۔۔۔۔۔
یونہی چل رہی ہو آج بناء راہ کہ صاحب۔۔۔
جلد پہنچوں گی اپنی منزل پر دیکھ لینا صاحب ۔۔۔۔۔
زمین تنگ ہی سہی میرے لیے۔۔۔۔
راہ میں خود ڈھونڈ لوں گی صاحب۔۔۔۔۔
محفوظ نہیں میں پاس بیٹھے درندوں سے۔۔۔۔
خود کو مٹی میں دفن کیے بیٹھی ہو صاحب۔۔۔۔۔۔
اچانک وہ اسی جگہ پہنچ گئی جہاں وہ اکثر خود کو پرسکون جانا کرتی تھی۔۔۔۔۔
آج پھر وہی ڈھلتا سورج پھر وہی نیلا آسمان پھر وہی میں پھر وہی بھیگیں پلکیں۔۔۔۔۔ کچھ نہ بدلا سوائے راستوں کہ۔۔۔۔۔ مںزلین ویران اور راستے سنسان ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
اپنے آپ سے باتیں کرتی وہ سامنے کی جانب جھکتے سورج میں اپنا عکس دیکھتے بول رہی تھی۔۔۔۔۔۔
خاموش قدموں کی چاپ اٹھاتے ہوئے وہ اس کے ساتھ قدم بہ قدم آ کھڑا ہوا۔۔۔۔۔۔
جانتا تھا تم یہی ہونگی سورج کو ڈوبتے دیکھنا تمہارا پسندیدہ مشغلہ جو ہے۔۔۔۔۔۔ عصار بھی سامنے رخ کیے بول رہا تھا۔۔۔۔۔
جی پسندیدہ مشغلہ ہے میرا یہ خاموش سورج اپنی ہی آگ میں جلتے ہوئے بھسم ہوجاتا ہے لیکن. عجیب ڈھٹائی ہے اس میں پھر ذلالت کے بعد اگ آتا ہے۔۔۔۔۔
ہممممممم صیحح کہا۔۔۔۔۔۔ لیکن میں ڈوبتے سورج کو پسند نہیں کرتا۔۔۔۔ یہ ہار کر ڈوبتا ہے اور مجھے ہارنا پسند نہیں مجھے خود کی تاب میں لوگوں کو جلانا اچھا لگتا ہے اور ان کے سر پر چمکنا میرا پسندیدہ مشغلہ ہے۔۔۔۔۔۔
عصار خود پر فخر کرتے ہوئے بولا۔۔۔۔۔۔۔
عصار صاحب انسان کو اتنا مغرور نہیں ہونا چاہیے انسان کو زوال کب آجائے اس کے گمان میں بھی نہیں۔۔۔۔۔ سورج کو تو پھر پتہ لیکن. انسان کو اپنی سانس کا بھی معلوم نہیں۔۔۔۔۔۔
بلکل صیحح بولا اپنے عفہ جی۔۔۔۔۔۔ عصار نے اپنا رخ اب عفہ کی جانب کیا۔۔۔۔۔۔
اب آپ بولے کیوں کرنا چاہتے تھے مجھ سے بات ۔۔۔۔ بات کرنے سے پہلے اپنے دماغ کو اس بات پر آمادہ کر لے کہ مجھے محبت پر یقین نہیں لہزا بولتے ہوئے اپنے الفاظ اور جذبات دونوں پر قابو رکھ کر بولنا کیونکہ یہ ہماری آخری ملاقات ہے اس کے بات عصار چودھری کون میں نہیں جانتی اور آپ عفہ کو دماغ سے نکال سکتے آسانی سے اس ملاقات کے بعد۔۔۔۔۔۔۔ عفہ تلخ بھرے لہجے سے ابھی بھی سامنے دیکھ رہی تھی شاید آنکھوں میں موجود نمی کو سورج کی تپش کی آخری کرن کی طرح چہکا رہی تھی۔۔۔۔۔۔۔
میں تمہاری کسی بھی بات پر اکتفا نہیں کرتا عفہ۔۔۔۔۔۔ تمہیں یقین نہیں محبت کا تو یقین جانو محبت سے عشق نہ کروا دیا میں نے تو کہنا۔۔۔۔۔۔
میں نے آپ سے کہا مجھ سے اس پر بات نہ کرے۔۔۔ کیا جانتے ہیں میرے بارے میں آپ کیسی محبت؟؟؟؟؟ کیا ہے محبت؟؟؟؟ اور مجھے دیکھا ہے آپ نے کبھی؟؟؟؟ کیسے ہو گئی محبت ؟؟؟؟؟ مجھے سمجھ نہیں آتی انسان اتنا وزنی لفظ کیسے بول لیتا زبان نہ رکی آپکی بولتے ہوئے؟؟؟؟؟ کیوں نہ سمہے آپ؟؟؟ 
عفہ اب غصے کو ناک پر چڑھاتے ہوئے بولی۔۔۔۔۔
بول سکتی ہو سوال کر سکتی ہو کچھ بھی کہہ سکتی ہو لیکن جو سچ ہے وہ سچ ہے. ۔۔۔۔۔
محبت کرتا ہو تم سے میں بے پناہ محبت۔۔۔۔۔ عصار عفہ کی جانب بناء دیکھے بولا۔۔۔۔۔
آپ کا یہ آخری فیصلہ ہے تو میرا بھی آخری فیصلہ سن لے۔۔۔۔۔۔
مجھے آپ سے یا آپکی محبت سے کوئی لنک نہیں ۔۔۔۔ اب اپنی محبت سنبھالے اور نکلے یہاں سے لازم نہیں کہ آپ محبت کرے تو مجھ پر آپکی محبت فرض ہوچکی ہو۔۔۔۔۔ یاد رکھے ذہن میں بٹھائے محبت میں زبردستی نہیں۔۔۔۔
صیحح نہیں کررہی ہو تم عفہ میرے ساتھ۔۔۔۔۔ عصار نے ایک بار پھر بولتے ہوئے کہا۔۔۔۔۔
اچھا میں غلط کررہی ہو ٹھیک ہے کر لے جو کرنا آپ نے کیا کرسکتے آپ ویسے۔۔۔۔۔۔
مجھے اٹھوا سکتے میری عزت داغدار کرسکتے کیا کرسکتے بولیں۔۔۔۔۔۔ عفہ چلاتے ہوئے بولی۔۔۔۔۔
عصار کا دماغ عفہ کی باتیں سن کر سن ہو چکا تھا۔۔۔۔ 
عفہ بہت بکواس کررہی ہو تم اب۔۔۔۔۔ بہت غلط بول رہی ہو تم بس کرو۔۔۔۔۔
تو کس نے کہا سنوں جا سکتے تم عصار چودھری آئندہ میرے قریب مت آنا ۔۔۔۔۔۔ عفہ غصے سے چلاتے ہوئے بولی اور وہاں سے چل پڑی۔۔۔۔
عفہ کا یہ چہرہ عصار دیکھ کر دنگ رہ گیا جاتی عفہ کو دیکھ کر وہ وہی بیٹھ گیا۔۔۔۔۔
عجیب پاگل لڑکی ہے یہ تو کسطرح اپنی باتوں سے دوسروں کے دل موہ لیتی یہ لیکن میں بھی عصار چودھری ہو ناک سے لکیرے نہ لگوادی تو کہںا۔۔۔۔۔۔۔
تم بھی اسی سورج کی طرح ہو عفہ تمہارے زوال کا سبب میں کی بنو گا اب ۔۔۔۔۔۔۔۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
زریس یونیورسٹی کے سامنے کھڑا کب سے عفہ کا انتظار کر رہا تھا۔۔۔۔۔
انتظار سے اکتا کر عفہ کو بآلاخر کال ملا ہی دی۔۔۔۔۔ 
کب تک فارغ ہوگی یونیورسٹی سے عفہ تم کب سے انتظار کررہا ہو میں تمہارا یار۔۔ تھک گیا ہو اب میں کھڑا ہو ہو کر یار ۔۔۔۔۔۔۔۔
تو آپ کہیں بیٹھ جائے کس نے کہا کھڑے ہو کر انتظار کرے میرا۔۔۔۔۔۔ عفہ مسکراتی ہوئی بولی۔۔۔۔
بے مروت محبوب بھی ایک ظالم سے کم نہیں ہوتا۔۔۔۔۔۔ سن رہی ہو ناں تم ظالم نقاب پوش حسینہ۔۔۔۔۔۔ 
ہاں ہاں سن رہی ہو۔۔۔ بلکل میں ظالم ہی ہو۔۔۔ صیحح کہا اپنے ، اب یہ بتائیں تو محبت کیوں کی اس ظالم حسینہ سے آپ نے؟؟؟؟ عفہ انکھ اچکا کر بولی۔۔۔۔۔
کیا کروں اس دل کو قرار ہی کہاں تھا؟؟ بہت سمجھایا کہ حسینہ کسی ظالم سے کم نہیں. ہوتی لیکن یقین جانو ناسمجھ سمجھ نہ سکا۔۔۔۔ تو اب کیا اس کی ناسمجھی کی یوں سزا دوگی مجھے تم عفہ۔۔۔۔۔۔
بلکل سزا تو بنتی ہیں اب محبوب ظالم ہو تو محبت بھی تکلیف دے کر کرتا ہے۔۔۔۔۔ عفہ آگے بڑھتے ہوئے زریس کے کان کے پاس سر گوشی کرتے ہوئے بولی۔۔۔۔۔
زریس عفہ کی آواز اپنے اتنے پاس سن کر چونک سا گیا اور ہڑبڑاہٹ سے پیچھے مڑ کر آنکھیں پھاڑ کر عفہ کی جانب دیکھنے لگ گیا۔۔۔۔ جو پاس کھڑی زور زور سے قہقے لگاتی ہنس رہی تھی۔۔۔۔۔
اللہ عفہ مجھے سچ میں ایک ظالم حسینہ سے محبت ہوئی ہیں جو مجھے تڑپاتی ہیں پل پل ،،، 
پتہ کب سے کھڑا میں یہاں انتظار کررہا تھا اور تم انکھ مچولی کھیل رہی تھی میرے ساتھ حد ہے یار۔۔۔۔۔ زریس منہ پھولاتے ہوئے بولا۔۔۔۔۔
اچھا اچھا ایم ریلی سوری زریس آپکو تنگ کرنا میرا ہرگز ارادہ نہیں تھا بس دل نے کہا شرارت کرنے کا تو میں کردی ۔۔۔۔۔۔ عفہ کانوں کو ہاتھ لگاتے بولی۔۔۔۔۔
جی نہیں کوئی سوری نہیں سزا ملے گی اس کی آپکو محترمہ۔۔۔۔۔ زریس ہاتھ باندھے سامنے کھڑا سپوٹ چہرہ لیے بولا۔۔۔۔۔
ہوووووووو یہ کیا بات ہوئی مجھے کس بات کی سزا زریس؟؟؟؟؟ منہ پر ہاتھ رکھتے الفاظ کو لمبا کرتے ہوئے بولی۔۔۔۔۔
مجھے انتظار کروانے کی سزا اور اب میں کرنا چاہتا ہو شرارت مسسز زریس شاہ۔۔۔۔۔ 
عفہ کو بازو سے پکڑتے ہوئے اپنی جانب کھینچتے ہوئے بولا۔۔۔۔۔
زریس کو اپنے اتنے قریب دیکھ کر عفہ جھینپ سی گئی اور اپنی انکھیں زریس سے چرانے لگ گئی۔۔۔۔۔
میری طرف دیکھو یار ایک تو پاس آتے ہی تمہاری آنکھیں گھوم جاتی ہے اتنا رومینٹک سین چل رہا ہوتا ہے اور آنکھیں سارے ماحول کا ستیاناس کر دیتی ہیں۔۔۔۔۔ 
ایک تو آپکا موڈ بہت جلد خراب ہوتا ہے زریس شاہ بلکل ایک لڑکی کی طرح ؛ لڑکی نہ ہو تو۔۔۔۔۔۔۔ عفہ خود کو چھڑواتے پھر سے قہقہ لگاتے ہوئے بولی۔۔۔۔۔
اللہ کس پگلی سے محبت کروا دی مجھے ہنستی رہتی یہ تو ہر لمحہ۔۔۔۔۔۔ زریس آسمان کی جانب دیکھتے ہوئے بولا۔۔۔۔۔
ہووووووو زریس میں آپکو ہنستی ہوئی اچھی نہیں لگتی کیا؟؟؟؟ 
اب یہ میں نے کب کہاں؟؟؟؟؟ 
مطلب تو یہی تھا ناں آپکا جائے میں نہیں بات کرتی آپ سے کٹٹی میں نہیں بولتی اب۔۔۔۔۔۔ عفہ منہ دوسری جانب کرے کھڑی ہوگئی۔۔۔۔۔
اچھا بششششش شاہ کی جان مجھے ہنستی ہوئی بہت پیاری لگتی ہو تم۔۔۔۔۔ زریس نے عفہ کا رخ اپنی جانب کرتے ہوئے کہا۔۔۔۔۔۔
سچ کہہ رہے ہیں ناں آپ؟؟؟؟؟ عفہ منہ بسورتے ہوئے بولی۔۔۔۔۔
بلکل سچ میری جان اب موڈ سیٹ کرو۔۔۔۔۔ اور چلوں میرے ساتھ۔۔۔۔۔۔ زریس عفہ کا ہاتھ تھامے گاڑی کی جانب بڑھا۔۔۔۔۔
کدھر زریس ایک منٹ رکے تو، کہاں جانا ہے ؟؟؟؟؟ عفہ نے اپنا ہاتھ زریس کے ہاتھ سے نکالتے ہوئے پوچھا۔۔۔۔۔۔
یار ہر چیز بتانی لازمی ہے کیا اور ہاتھ نہ چھڑوایا کرو مجھ سے عفہ مجھے بڑا غصہ آتا ہے جب کوئی ہاتھ چھڑواتا آئی سمجھ۔۔۔
 اب وآپس میرے ہاتھ میں ہاتھ دو اپنا اور منہ بند کر کے چلوں میرے ساتھ بہت بولتی ہو تم۔۔۔۔۔۔ زریس ہاتھ آگے بڑھاتے ہوئے بولا۔۔۔۔۔۔
ہووووووو پہلے بتائیں تو یار پتہ ہے مجھے کتنے کام گھر جا کر کھانا بنانا صفائی کرنی اور پڑھنا بھی ناں تو بتا دے پہلے آپ کہاں لے جانا چاہتے ہیں اور ہم کب تک وآپس آئے گے؟؟؟۔۔۔۔۔۔۔۔۔
لوں جی سارے کام گنوا لیے تم نے میرے لیے بھی ٹائم نکال لیا کرو عفہ پلیز ۔۔۔۔۔۔ لیکن جو بھی ہو آج تو تمہیں میرے ساتھ جانا ہی ہوگا اور کوئی مزید سوال نہیں اب دیکھ لینا خود جہاں لے کر جا رہا تمہیں مجھ پر یقین رکھوں اگر محبت کرتی ہو تو۔۔۔۔۔۔زریس نے اپنا ہاتھ عفہ کی جانب بڑھایا دوبارہ۔۔ اب کی بار بناء کچھ کہے اپنا ہاتھ اس کے ہاتھ میں تھاما دیا اور خاموشی سے گاڑی میں بیٹھ گئی۔۔۔۔۔
زریس بھاگتا ہوا دوسری جانب بڑھا اور گاڑی میں بیٹھتے ساتھ ہی گاڑی تیز گام کردی۔۔۔۔۔۔
ارے زریس آرام سے پلیز مجھے تیز رفتاری سے ڈر لگتا ہے اگر کچھ ہوگیا تو؟؟۔۔۔۔۔۔۔ عفہ آنکھوں پر ہاتھ رکھتے ڈرتے ڈرتے بولی۔۔۔۔۔
زریس نے اپنا ہاتھ عفہ کے ہاتھ کی جانب بڑھایا اور تھامتے ہوئے بولا۔۔۔۔۔
جب میں ساتھ ہو تو ڈرنے کی کوئی بات ہی نہیں آئی سمجھ اب آنکھیں کھول کر دنیا کا مظاہرہ کرو اور دیکھو کتنی حسین دنیا ہے۔۔۔۔۔۔۔
عفہ نے ایک نظر زریس کی جانب دیکھا اور پھر سر حامی میں ہلاتے ہوئے سامنے دیکھنے لگ گئی۔۔۔۔۔
ہزاروں رنگ برنگے لوگوں کو دیکھنے اور گلیوں اور سڑکوں سے گزرنے کے بعد بآلاخر وہ جگہ آ ہی گئی جہاں زریس عفہ کو لے کر جانا چاہتا تھا۔۔۔۔۔۔
چلوں عفہ ہم پہنچ گئے ہیں وہی جہاں میں تمہیں لانا چاہتا تھا آؤ باہر اب چلتے ہیں. اندر۔۔۔۔۔۔ زریس گاڑی سے اترتے ساتھ ہی عفہ کی جانب بڑھتے ہوئے بولا۔۔۔۔۔
جگہ سے انجان اور اردگرد نظریں گھوماتی عفہ زریس کے ہاتھ میں اپنا ہاتھ رکھتے گاڑی سے نیچے اتری۔۔۔۔۔
زریس یہ کونسی جگہ ہے؟؟؟؟ ہم کہاں ہے؟؟؟؟ عفہ اردگرد حیرانگی سے دیکھتے ہوئے بولی۔۔۔۔۔
عفہ یہ بار ہے میرا بار۔۔۔۔۔۔۔ زریس فخریہ انداز سے بولا۔۔۔۔۔
بار؟؟؟؟؟؟ عفہ چونک کر بولی۔۔۔۔۔
ہاں بار میرے انڈر پانچ بار ہیں اور یہ سب سے مہنگا بار ہے جہاں بینکاک کے امیر ترین لوگ آتے ہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔
تو آپ مجھے کیوں لائے یہاں؟؟؟؟ مجھے کوئی شوق نہیں یہ دیکھنے کا، یہ حرام جگہ ہے جہاں حلال اور حرام میں کوئی فرق نہیں سمجھا جاتا۔۔۔۔۔۔ 
میں لے کر آیا ہو تو اندر تو جانا پڑے گا چلوں اب۔۔۔۔۔۔ زریس نے عفہ کا ہاتھ پکڑا اور کھینچتے ہوئے اندر کی جانب لے گیا۔۔۔۔۔
مجھے نہیں جانا زریس مجھے ایسی جگہیں نہیں پسند میرا ہاتھ چھوڑے مجھے گھر جانا ہے۔۔۔۔۔ عفہ مسلسل بولتے ہوئے اپنا ہاتھ کھینچ رہی تھی لیکن زریس بناء کچھ سنے اسے اپنے ساتھ کھینچتا ہوا لے کر جارہا تھا۔۔۔۔۔۔۔
ایک دم زریس رک گیا۔۔۔۔۔
میری بات سنو عفہ یہ میرے کام کی جگہ ہے میرا کاروبار ہے پلیز وہاں کوئی ایسی بات نہ کرنا کہ مجھے نقصان ہو۔۔۔۔۔۔۔
تلخ لہجے میں گھورتے ہوئے بولا۔۔۔۔۔۔
دیکھے زریس آپ مجھے نہ لے کر جائے اندر مجھے نہیں پسند یہ پلید جگہ آپ مجھے لائے ہی کیوں یہاں؟؟؟؟؟؟ عفہ منت سماجت کرتے ہوئے بولی۔۔۔۔۔۔۔
مجھے کیا پتہ تھا تم ایسا اوور ری ایکٹ کرو گی ۔۔۔۔۔۔۔ پتہ ہوتا تو کبھی بھی نہ لاتا تمہیں یہاں اب آگئی ہو تو چپ کرو اور چلوں اندر۔۔۔۔
لڑکیاں مرتی ہیں میرے ساتھ یہاں آنے کو یہ جگہ دیکھنے کو اور تم ہو کہ نخرے دیکھا رہی ہو۔۔۔۔۔۔۔۔
زریس کا لہجہ اب تلخ ہوگیا۔۔۔۔۔۔
میری طرف دیکھے زریس میرے لباس کو دیکھے حجاب عبایا اور نقاب میں لپٹی لڑکی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اس سے آگے عفہ کچھ بولتی زریس نے اس کو انگلی سے چپ رہنے کا اشارہ کیا۔۔۔۔۔۔
عفہ کی آنکھوں میں آنسوں اور دل میں ایک عجیب سی گھبراہٹ نے بسیرا کر لیا۔۔۔۔۔۔
میں نے زریس کے ساتھ آ کر کہیں غلطی تو نہیں کردی ۔۔۔۔۔۔ یہی سوچ عفہ کے ذہن میں گھوم رہی تھی۔۔۔۔۔
زریس عفہ کا ہاتھ تھامے اندر کی جانب بڑھا۔۔۔۔ جبکہ عفہ عبایا میں محفوظ ہونے کے باوجود خود کو غیر محفوظ سمجھ رہی تھی۔۔۔۔۔
سر جھکائے نظریں گرائے وہ خاموشی سے زریس کے ہاتھ کی کٹ پتلی بنے چل رہی تھی۔۔۔۔۔

Meet my fiancee Iffa Zarees Shah…..

زریس نے سب کو اپنی جانب مخاطب کرتے ہوئے سب کو عفہ کی جانب مبذول کروایا۔۔۔۔۔۔
جو سر جھکائے آنکھوں سے بہتے آنسوں اپنے نقاب میں جذب کیے کھڑی تھی۔۔۔۔ 
مشکل سے نظریں اٹھائی تو سامنے کا منظر دیکھ کر عفہ کا دل کیا کہ زمین پھٹے اور وہ اس میں سما جائے۔۔۔۔ 
چھوٹے اور عنقریب برہنہ لباس میں ملبوس لڑکیاں ہنستی مسکراتی عفہ کی جانب بڑھی عفہ انہیں دیکھتے ہی دو قدم پیچھے ہوئی تو زریس نے اپنے ہاتھ کے دباؤ سے اسے وآپس آگے کی جانب کیا۔۔۔۔۔۔
ہاتھ میں شراب کے گلاس تھامے گندی بو منہ میں لیے نازیبا لباس میں ملبوس لڑکیاں عفہ کو رشک بھری نظروں سے دیکھ رہی تھی۔۔۔۔۔۔
کوئی اس کے عبایا کو حقارت سے دیکھ رہی تھی تو کوئی نقاب کو چھونے کی کوشش کررہی تھی۔۔۔۔
عفہ مسلسل ان کے ہاتھ کو بے رخی سے جھٹکا رہی تھی جبکہ ایک دو بار اس کی حرکت ہر زریس نے اس کا ہاتھ طرح مسل کر رکھ دیا تھا۔۔۔۔ 
خاموشی سے درد برداشت کرتی عفہ بےبسی کی تصویر بنے کھڑی تھی۔۔۔۔۔
اچانک کچھ لڑکے زریس کی جانب بڑھے اور اس کو مبارک باد دینے لگ گئے۔۔۔۔۔۔
انہیں میں سے ایک لڑکا عفہ کی جانب بڑھا جو گھٹیا اور گندی نظروں سے عفہ کو ایسے دیکھ رہا تھا جیسے نظروں سے کھا جائے گا۔۔۔۔۔ 
آگے ہاتھ بڑھاتے عفہ کے سامنے کھڑا ہوگیا۔۔۔۔۔ عفہ کبھی زریس کو دیکھتی جو دیکھ کر بھی اگنور کررہا تھا اور کبھی اس لڑکے کو دیکھتی جس کا بس نہ تھا کہ وہ عفہ کو اپنی نظروں سے کھا جائے ۔۔۔۔۔۔۔۔
ہاتھ ملاؤ عفہ۔۔۔۔۔۔ زریس نے ایک بار پھر ہاتھ پر زور ڈالا۔۔۔۔
 لیکن عفہ کا ضبط اب ٹوٹ گیا تھا اور مزید گندی نظروں سے خود کو دور رکھنے کیلئے اپنا ہاتھ زریس کے ہاتھ سے نکالتے ہوئے باہر کی جانب بھاگی اور بیگ سنبھالتے ہوئے کیب کو روکا۔۔۔۔۔۔
زریس نے عفہ کو یصں جاتے ہوئے دیکھا تو اس کے پیچھے کو بھاگا۔۔۔۔۔
اس سے پہلے زریس باہر آ کر اسے روکتا عفہ تیزی سے گاڑی میں بیٹھی اور وہاں سے بناء پیچھے دیکھے چلی گئی۔۔۔۔۔ زریس عفہ کو جاتے دیکھ کر اس کی گاڑی کی جانب بڑھا لیکن اس سے پہلے وہ روکتا تو وہ جا چکی تھی۔۔۔۔۔۔
پورے راستے عفہ خود کو حوصلہ دیے بیٹھی رہی۔۔۔۔۔ لیکن جیسے ہی گھر کی جانب بڑھی اور سمرا کو دیکھا تو ضبط ٹوٹ سا گیا اور بھاگتی ہوئی سمرا کی بانہوں میں جا کر بکھر گئی۔۔۔۔۔۔
بار کا وہ خوفناک اور بھیانک الودہ منظر اس کی آنکھوں میں گھوم رہا تھا جبکہ وہ اپنے آنسوں سے اپنی آنکھوں کو پاک کرنے کی کوشش کررہی تھی۔۔۔۔۔۔
پوری رات جائے نماز پر بیٹھی رہی تاکہ ناپاک جگہ کا پلید اثر خود پر سے زائل کر سکے۔۔۔۔۔۔۔۔
********************************
عفہ بات ہوئی تمہاری عصار سے؟؟؟؟؟ تیار ہوتی سمرا نے کل سے دل میں دبی بات کو بآلاخر زبان پر لاتے ہوئے پوچھا۔۔۔۔۔۔
ہممممممممممم۔۔۔۔۔ عفہ نے بس اتنا ہی جواب دینا مناسب سمجھا۔۔۔۔۔۔۔
اچھا تو کیا بات کی میرا مطلب ہوئی؟؟؟؟؟؟ سمرا تجسس بھرے لہجے سے عفہ کی جانب بڑھی۔۔۔۔۔۔
یہی کہ مجھے محبت پر یقین نہیں۔۔۔۔۔۔ عفہ بیگ پکڑے دروازے کی جانب بڑھی۔۔۔۔۔۔
اوئے رکوں تو یار میرے ساتھ جانا ناں ۔۔۔۔۔۔۔ عفہ کو باہر جانب دیکھ کر سمرا بھی اس کے پیچھے بھاگی۔۔۔۔۔۔
عفہ کتنی بے مروت ہوگئی ہو بدل چکی ہو تم یار جیسے میں لائی تھی تمہیں تم ویسی بلکل نہیں. رہی۔۔۔۔۔۔۔۔ سمرا ناراضگی ظاہر کرتے بولی۔۔۔۔۔۔
بینکاک کی ہوا ہی ایسی ہیں ہنستی مسکراتی عفہ کو بدل چکی مکمل بدل چکی ہیں اور اب وہ بہت ڈرپوک بےوقوف ناسمجھ اور ایک چیز بن چکی ہے جو کبھی کسی کے ہاتھ تو کبھی کسی کے۔۔۔۔۔۔۔ عفہ کی آنکھوں میں آنسوں پھر سے تیرنے لگ گئے۔۔۔۔۔۔۔
یار بس بھی پلیز چپ ہی رہو اس سے جو ایسی باتوں سے بہتر چپی ٹھیک۔۔۔۔۔۔۔ سمرا عفہ کہ کندھے پر ہاتھ رکھتے ہوئے بولی۔۔۔۔۔
عفہ ایک بات بتاؤ تمہاری سچ میں عصار سے بات ہوئی تھی کیا؟؟؟؟؟ 
کیوں سمرا میں جھوٹ بول رہی ہو کیا؟؟؟؟؟
نہیں یار وہ عصار سامنے کھڑا تمہاری جانب اشارہ کر رہا ہے۔۔۔۔۔۔ 
کہاں ؟؟؟؟ عفہ لاعلمی سے سمرا کی جانب دیکھتے ہوئے بولا۔۔۔۔۔
وہ دیکھو ۔۔۔۔۔۔ سمرا نے جیسے ہی ہاتھ بڑھایا تو عصار خود ہی عفہ کی جانب بڑھتا ہوا نظر آیا۔۔۔۔ جبکہ عفہ سمرا کے ہاتھ کے اشارے کو دیکھتے ہی عصار کو دیکھ چکی تھی۔۔۔۔۔۔۔
چلوں سمرا یہاں سے ابھی۔۔۔۔۔۔ عفہ تیز قدم بڑھاتی ہوئی آگے بڑھنے لگ گئی۔۔۔۔۔۔۔
میری بات سنو عفہ یقین جانوں اگر قدم نہ رکے تو میں خود کو مار دونگا۔۔۔۔۔۔۔ عصار بھاگتے ہوئے بول رہا تھا جبکہ عفہ کو کسی سے کوئی غرض نہ تھا۔۔۔۔۔۔
سمرا بھی عفہ کے پیچھے بھاگنے لگ گئی۔۔۔۔۔۔
عفہ میں قسم کھا کر کہتا ہو اگر تم نہ رکی تو خود کو مار ڈالو گا میں۔۔۔۔۔۔ عصار اب رک گیا اور تیزی سے بھاگتی عفہ کو پیچھے سے پکارتے ہوئے بولا۔۔۔۔۔۔۔۔
عصار نے عفہ کو اپنی جانب مبذول کروانے کیلئے ایک تیز بھاگتی گاڑی کی جانب بڑھنا شروع کردیا ۔۔۔۔۔۔
سمرا نے عصار کو جاتے دیکھا تو عفہ کو آواز دی۔۔۔۔۔۔
عفہ اسے روکوں وہ دیکھو کیا کرنے جارہا ہے وہ یار اسے روکوں پلیز۔۔۔۔۔۔۔۔
جب تک عفہ دیکھتی اور آگے بڑھتی عصار کو گاڑی ہٹ کر چکی تھی اور وہ کڑاہتے ہوئے نیچے گر کر خون لبریز پوچکا تھا۔۔۔۔۔۔
عفہ کو اپنی جانب پریشانی سے آتے دیکھ کر عصار آنکھیں موند کر بےہوش ہو چکا تھا۔۔۔۔۔۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
جاری ہے اور رائے ضرور دے😊

     ─━•<☆⊰✿❣✿⊱☆>•━─