┄┅════❁ ﷽ ❁════┅┄

ناول: ذت_عشق
از: رابعہ_بخاری
قسط_نمبر_40

کیا ہوا عفہ؟؟؟؟
کب سے کال کررہی ہو میں؟؟؟
کال کیوں نہیں اٹھا رہی تھی تم؟؟؟
سمرا صبح سے کال کر کر کے پگلا سی گئی تھی۔۔۔
جیسے ہی عفہ نے کال اٹھائی اس پر تیزی سے برستے ہوئے پڑی۔۔۔۔
سوری سمرا۔۔۔
وہ بس میں سو گئی تھی موبائل سائلئنٹ پر لگا کر۔۔
عفہ تھکاوٹ بھرے لہجے سے بولی۔۔۔
کیوں کیا ہوا سب خیریت ہے؟؟
طبیعت تو ٹھیک ناں؟؟
میں آؤ کیا ملنے؟؟؟ سمرا نے پریشانی ظاہر کی۔۔۔
ارے نہیں نہیں۔۔۔
نہ آؤ۔۔۔
میں ٹھیک ہو بس یونہی تھوڑی کمزوری سی محسوس ہو رہی تھی ۔۔
خیر بتاؤ کیوں کال کر رہی صبح سے۔۔۔
عفہ نے وجہ پوچھی۔۔۔
ہاں وہ یہ بتانا تھا کہ۔۔۔۔
سمرا نے دھیمے وقفے بھرے لہجے سے بولتے ہوئے کہا۔۔۔
جبکہ عفہ خاموش رہی۔۔۔۔
میں نے عصار سے بات کی تھی۔۔
آج صبح۔۔۔
عصار کا نام سنتے ساتھ ہی عفہ کے دل کی دھڑکن تیز ہوگئی۔۔۔
ہممم کیا بات کی تھی اس سے؟؟
یہی کہ وہ پتھر کے ساتھ سر مار کر لہولہان نہ ہوئے۔۔۔
جو وہ سوچ کر بیٹھا ہے وہ ناممکن سی بات ہے۔۔۔
سمرا بولی۔۔۔
اچھا تو اس نے کیا کہا اس پر۔۔۔۔ تجسس بھرے لہجے سے بے چینی سے بولی۔۔
جس طرح وہ ضدی ہے۔۔۔
لگتا ہے جان سے مار ڈالے گا خود کو اس ضد میں۔۔۔۔
سمرا کی بات سنی تو عفہ کا دل بے چین سا ہوگیا۔۔
اچھا سمرا میں بعد میں بات کرونگی ابھی کچھ کام ہے ۔۔۔۔
اللّٰہ حافظ۔۔۔
عفہ نے کال کاٹ دی۔۔۔
بس کرو عصار۔۔۔
ہم نہیں مل سکتے۔۔۔
تمہارا کرب مار ڈالے گا مجھے۔۔
تمہاری تڑپ توڑ رہا ہے مجھے۔۔۔
مت کرو ایسا کہ تمہیں میرے نام پر بھی رونا آجائے ۔۔۔۔
آنکھوں میں آنسوں لیے وہ سوکھے ہونٹوں سے الفاظ کی ادائیگی کررہی تھی ۔۔۔
جبکہ سوکھی آنکھوں سے بھی نمکین پانی بہہ رہا تھا۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
بخاری ہاؤس کے باہر کھڑا عصار ایک عجیب سی الجھن میں پھنسا ہوا تھا۔۔۔
یہی کھڑے رہنے کا ارادہ ہے یا اندر جانے کا امکان نہیں۔۔۔
سہیل ایک ٹانگ پر کھڑے کب سے عصار کو دروازے پر بت بنے کھڑا دیکھ رہا تھا۔۔۔
ہمت نہیں۔۔۔
اگر پھر سے ٹھکرا دیا گیا تو؟؟؟
اسی سوچ سے جسم کانپ رہا ہے۔۔
اور دماغ سن ہے۔۔۔
وہ دروازے پر نظر جمائے بولا۔۔۔
اندر جانا کہ واپس مڑنا ۔۔
سہیل نے ایک بار پھر پوچھا۔۔۔
مڑنا ہوتا تو بینکاک کے فلیٹ میں پی کر پڑا ہوتا۔۔۔
سہیل نے جذبے کو چہرے پر سجاتے ہوئے دروازہ کھولا اور سہیل کر مڑ کر دیکھا۔۔۔
اندر کی جانب قدم بڑھایا اور بڑے بڑے ڈاگ بھرتا ہوا اندر داخل ہوگیا۔۔۔
دوپہر کے دو بج رہے تھے ۔۔۔۔
مشتاق صاحب لاؤنچ میں ہی بیٹھے کسی فائل کا معائنہ کررہے تھے۔۔۔
نام پر چشمہ ٹکائے وہ محو مصروف تھے۔۔۔
کہ اپنے سامنے کسی کے کھڑے ہونے کی آہٹ محسوس کی۔۔۔
چشمہ سے ہی آنکھیں اٹھا کر دیکھا تو مؤدب انداز سے عصار کو اپنے سامنے کھڑا پایا۔۔۔
ایک نظر اس پر ڈالی اور فائل کو میز پر رکھتے ہوئے اس کا جائزہ کرنے لگ گئے۔۔۔
شاید اس کے چہرے کے تاثرات اور جذبے کو بھانپ رہے تھے ۔۔۔
عصار نے خود کو ایسے دیکھتے دیکھا تو بولا۔۔۔
السلام وعلیکم۔۔۔
کیسے ہیں انکل آپ؟؟؟
بہت ہی پرسکون انداز سے بولا۔۔۔
وعلیکم السلام۔۔۔
بیٹھو۔۔۔
مشتاق صاحب نے ہاتھ سے صوفے کی جانب اشارہ کیا۔۔۔
اور ٹانگ پر ٹانگ چڑھائے چشمے کو ہاتھ میں تھامے اسے دیکھنے لگ گئے۔۔۔۔
ہممممم۔۔۔۔
تو اب یہاں آنے کی وجہ کیا بتاؤ گے تم؟؟؟
مشتاق صاحب نے اسے گھورتے ہوئے کہا۔۔۔
عصار جو کہ سر جھکائے اپنے جوتوں کی جانب دیکھ رہا تھا۔۔۔
اکڑ کے سر اٹھا کر بولا۔۔۔
وجہ میری بدلی نہیں۔۔۔
کل جس کا سوالی تھا آج بھی اسی کا بن کر آیا ہو۔۔۔
اب بس جھولی دیکھ رہا ہو۔۔۔ کہ کب بھری جائے گی۔۔۔۔
عصار نے پر اعتماد انداز اپناتے ہوئے کہا۔۔۔
مطلب کہ تم ابھی تک سمجھے نہیں ہو۔۔۔
مشتاق صاحب کے تاثرات اب بدل رہے تھے۔۔۔۔
کہہ سکتے آپ ۔۔۔۔
یا یہ بھی کہہ سکتے ہیں کہ آپ کی ہر بات کسی بھی سمجھ دار کی سمجھانے باہر ہے۔۔۔
عصار نے تنقیدی لہجہ اپنایا۔۔۔
مشتاق صاحب کے تیور مزید بگڑنے لگے۔۔۔
میرے خیال سے تمہیں اب یہاں نہیں آنا چاہیے تھا۔۔۔
جا سکتے ہو تم یہاں سے اب۔۔۔
مشتاق صاحب کھڑے ہوگئے اور پیچھے ہاتھ باندھے تلخی سے بولے۔۔۔۔
نہیں جاؤ گا۔۔۔۔
مجھے آپ سے جواب چاہیئے۔۔۔
ان تمام سوالوں کے جس کے بھنور میں آپ نے مجھے پھینک دیا ہے۔۔۔
عصار بھی مشتاق صاحب کے مقابل کھڑے ہوکر بولا۔۔۔۔۔۔۔
ان دونوں کی ہوتی بلند آواز سے کوئی بھی بےخبر نہ رہ سکا۔۔۔
اور آہستہ آہستہ کر کے سب وہی ان کے اردگرد جمع ہوگئے۔۔۔۔
کس طرح کے جواب۔۔۔
اور میں تمہارے کسی جواب کا پابند نہیں۔۔۔۔
آئی سمجھ تمہیں۔۔۔
مشتاق صاحب کا غصہ اب سر چڑھ بول رہا تھا۔۔۔
عفہ جو کمرے میں موجود کسی کتاب کا مطالعہ کررہی تھی۔۔۔
آواز سنتے ساتھ باہر کی جانب ڈوپٹہ سنبھالتے بڑھی۔۔۔
سامنے عصار اور مشتاق صاحب کو ایک دوسرے کے مقابلے میں کھڑا پا کر وہ سراپا سی ہوگئی۔۔۔۔
میں آپکی کوئی بات نہیں مانتا۔۔۔
میرا اور عفہ کا نکاح ہوگا۔۔۔
میں کرو گا اس سے نکاح۔۔۔
چاہے جو بھی ہوجائے۔۔۔
عصار ڈھٹائی اپناتے ہوئے مشتاق صاحب کی آنکھوں میں آنکھیں ڈالے بولا۔۔۔
آہستگی سے قدم بڑھاتی عفہ ان دونوں کے سامنے آن کھڑی ہوئی۔۔۔
عفہ کی موجودگی سے بے خبر عصار ابھی بھی بول رہا تھا۔۔۔
مجھے تم سے نکاح نہیں کرنا۔۔۔۔
عفہ لفظوں پر دباؤ ڈالتے بولی ۔۔۔۔
عصار جو سامنے کھڑا مشتاق صاحب کو دیکھ رہا تھا ۔۔
عفہ کی آواز سن کر چونک سا گیا۔۔۔۔
سن رہے ہیں ناں آپ۔۔۔
مجھے آپ سے شادی نہیں کرنی۔۔۔
آپ نےسوچا بھی کیسے کہ آپ جیسے مرد سے میں سیدہ عفہ بخاری شادی کرے گی۔۔۔
عفہ چہرے پر تلخی کے تاثرات اور لہجے میں اکتاہٹ بھرے بولی۔۔۔
جبکہ عصار خاموش عفہ کو حیرت سے دیکھ رہا تھا ۔۔۔
ہر لفظ عصار کی سماعت کو دھماکہ خیز دھمک دے رہا تھا۔۔
اپنی سوچ کا پوٹلہ اٹھائے اور یہاں سے چلتے بنے۔۔
اپنی عزت کی پرواہ نہ ہو میری ہی رکھ لے۔۔۔۔
عفہ اب ہاتھ جوڑے عصار کے سامنے کھڑی ہوگئی۔۔۔
لیکن خود کو ٹوٹنے سے محفوظ رکھا۔۔۔
عصار کبھی عفہ کو تو کبھی اس کے جڑے ہوئے ہاتھوں کو دیکھ رہا تھا۔۔
آگے کی جانب ہاتھ بڑھاتے جیسے ہی عفہ کے ہاتھوں کو چھونے لگا عفہ نے فورا اسے پیچھے کر لیے۔۔۔
اب میرے گھر اور میری دہلیز پر قدم مت رکھنا۔۔۔
میری شادی وہی ہوگی جہاں میرے بابا چاہے گے۔۔۔
اور آپ کو کوئی حق نہیں ان سے کسی بھی سوال کو جواب مانگے۔۔۔۔
عفہ کی آواز لڑکھڑا سی گئی تھی۔۔۔
لیکن عفہ۔۔۔
عصار نے عفہ کی جا ب دیکھتے ہوئے کہا ۔۔
جس پر عفہ نے ہاتھ کے اشارے سے اسے باہر جانے کے اشارہ کیا۔۔۔۔
وہ راستہ ہے ۔۔۔۔
جا سکتے آپ۔۔۔
کبھی نہ پلٹ کر آنے کیلئے۔۔۔
کہتے ساتھ وہ وہاں سے عصار سے منہ موڑے اپنے کمرے کی جانب تیزی سے بڑھ گئی۔۔۔
سب کچھ ہاتھ سے نکل جانے کے بعد خالی ہاتھ کھڑا عصار عفہ کو اپنی زندگی سے جاتے دیکھ رہا تھا۔۔۔۔
سن تو لیا ہوگا اب۔۔۔
مزید سننے کی اور مجھے لگتا تم میں نہیں۔۔۔۔
جاسکتے اب۔۔۔
مشتاق صاحب نے ایک بار پھر سے عصار کو ضرب لگائی اور وہاں سے چلے گئے۔۔۔
عصار مایوسی کے عالم میں الٹ پاؤں نکل پڑا۔۔۔
گھر سے باہر نکلا تو اچانک نظر گھر کی جانب پڑی۔۔۔
کہ اسے ایک پرچھائی عفہ کی نظر آئی جو چھپ چھپ کر عصار کو جاتے دیکھ رہی تھی۔۔۔
عصار بنا کچھ کہے بولے کچھ لمحے وہاں رکا اور پھر وہاں سے باہر نکل پڑا۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
سہیل گاڑی میں بیٹھا عصار کا انتظار کررہا تھا۔۔۔
عصار کو گاڑی میں بیٹھتے دیکھا کر
تو اس کی جانب متوجہ ہوا۔۔۔
کیا ہوا عصار؟؟؟
کیا بنا اندر؟؟
عصار جو سپاٹ چہرے کے ساتھ بیٹھا تھا۔۔۔
ایک دم ایک حسین سی مسکراہٹ اس کے چہرے پر سج سی گئی۔۔۔۔
چلوں اب مسکرانا شروع کردیا تم نے ۔۔
آخر کیا ماجرا بناء ہے اندر؟؟؟
کیوں مسکرائی جارہے ہو؟؟؟
سہیل گو ہوا۔۔۔
عصار نے ایک ٹھنڈی آہ بھری۔۔۔
سر گاڑی کی پشت پر ٹکایا۔۔۔
وہ کہتی ہے کہ مجھ جیسے انسان سے وہ شادی نہیں کرسکتی۔۔۔۔
لیکن اس کی زبان ناجانے کیوں اس کی آنکھوں کا ساتھ نہ دے رہی تھی۔۔۔۔
چھپ چھپ کر اس کی دیکھتی نظریں ہائےےےےےے سہیل وہ محبت کی تڑپ جو مجھ میں پلتی ہیں وہ اس میں جی رہی ہے۔۔۔۔
سہیل وہ پس رہی ہے۔۔۔ عصار بے چینی سے بولا۔۔۔
میری اور اپنے باپ کی محبت میں۔۔۔
دیکھتے ہیں کس کی محبت میں کتنا زور ہے۔۔۔
عصار نے سرخ پڑتی آنکھوں سے سہیل کو آنکھ ماری۔۔۔
اور زخمی مسکراہٹ دیتے سہیل کو گاڑی چلانے کا کہا۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
کمرے میں جاتے ساتھ ہی عفہ کی آنکھیں سرخ سی پڑ گئی۔۔۔
سیدھی کھڑی عفہ ایک دم ڈھل کر زمین پر گری۔۔۔۔
ہانپتی کانپتی اٹھنے کی کوشش کرتی عفہ خود کو گھسیٹتے ہوئے بیڈ کے ساتھ لگ گئی اور ٹیک لگا کر بیٹھ گئی۔۔۔۔۔
سر گھٹنوں پر رکھا۔۔۔
اور اپنی محبت کا ماتم منانے لگ گئی۔۔۔
اسی محبت کا جس کی تذلیل و زلالت میں اس نے کوئی کسر نہ چھوڑی تھی۔۔۔
اس کے جنازے کو اپنے کندھوں پر اٹھائے وہ زمین در زمین دھنس رہی تھی۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
عفہ کے گھر سے آئے دو گھنٹے ہوگئے تھے لیکن سوچ ابھی بھی اسی میں اٹکی تھی۔۔۔۔
فون اٹھایا اور کال ملادی۔۔۔۔
زریس کی موت کے بعد عفہ اب کسی سے بھی نہ ملتی ۔۔۔۔
اور فون جو کبھی زریس کے نام سے گونجتا تھا آج عصار کے نام کا ڈنکا بجا رہا تھا۔۔۔
فون سامنے رکھے وہ تھوڑی پر چہرہ ٹکائے فون کو دیکھ رہی تھی۔۔۔۔
مسلسل کال جارہی تھی لیکن کال کوئی نہیں اٹھا رہا تھا۔۔۔۔
لیکن عصار جانتا تھا کہ عفہ اس کے فون کو دیکھ رہی ہیں لیکن اٹھا نہیں رہی۔۔۔
لہذا وہ بھی کالز مسلسل کرتا رہا ۔۔۔
فون کو ہاتھ میں تھاما تو کال بند ہوگئی۔۔۔
میں جانتا ہوں تم پاس ہو۔۔۔
میرے فون کو دیکھ رہی ہو۔۔۔۔
مجھے ہی سوچ رہی ہو۔۔۔۔
لیکن شاید ہمت نہیں کر پارہی۔۔۔
عصار کے میسجز عفہ کے ہاتھ میں چمک رہے تھے۔۔۔۔
ایک بار بات کر لوں بس۔۔۔۔
بس ایک بار ۔۔۔۔۔
میں واپس جارہی ہوں بینکاک ہمیشہ ہمیشہ کیلئے۔۔۔۔
شاید اس کے بات تم سے بات کرنے اور دیکھنے کا موقع اور وقت کچھی نہ مل پائے۔۔۔۔۔
عصار نے میسج کیے اور واپس کال ملانے شروع کردی۔۔۔
عفہ میسج پڑھ چکی تھی اور اب عصار کی کال آرہی تھی۔۔۔۔
کچھ دیر یونہی کال بج دینے کے بعد عفہ نے کال اٹھا ہی لی۔۔۔۔۔
دونوں جانب خاموشی تھی۔۔۔۔
ڈھلتی شام کی خاموشی نے ماحول کو ایک ساز دے دیا تھا۔۔۔۔
السلام وعلیکم۔۔۔۔۔
عصار نے آہستگی سے کہا۔۔۔۔
جس کا جواب عفہ نے اپنے منہ میں ہی لبوں کو ہلا کر دینا مناسب سمجھا۔۔۔۔۔
کیسی ہو؟؟؟ عصار اپنائیت سے بولا۔۔۔۔
جس کا بھی جواب عفہ نے دینا مناسب نہ سمجھا۔۔۔۔
اب عصار عفہ کی چلتی سانسوں کو سن رہا تھا۔۔۔۔
جس سے اس کے چہرے پر مسکراہٹ سی سج گئی۔۔۔
اتنی تیز سانسیں کیوں لے رہی ہو؟؟؟
ایسے کے جیسے مجھے دیکھ لیا ہو اپنے سامنے۔۔۔
جیسے مجھے دیکھ کر تمہاری دھڑکن ہاتھوں سے نکل رہی ہو۔۔۔۔
عصار نرم نرم الفاظ اور لہجے سے بولتے جارہا تھا۔۔۔۔
جبکہ عفہ کانوں پر فون لگائے اس کی آواز سے محبت کے لمس اور جذبے کو محسوس کررہی تھی۔۔۔۔
پتہ ہے۔۔۔۔
تم نے بلکل ٹھیک کہا تھا۔۔۔۔
مجھ جیسے مرد سے تم شادی کیسے کرسکتی ہو۔۔۔
ایسا مرد جو شراب پیتا تھا۔۔۔
تھا پر زور لگاتے بولا ۔۔۔
جو بارز میں جاتا تھا۔۔۔۔
جس نے کبھی کسی لڑکی کو نہ چھوا ۔۔۔۔
ایک سے محبت کی تو وہ نامکمل رہی۔۔۔
دوسری سے کی تو وہ مجھے اپنے قابل نہیں سمجھتی۔۔۔
مطلب میں مرد اچھا نہیں۔۔۔
لیکن ایک بات کہوں۔۔۔۔
عفہ کے منہ سے بے دریغ ”ہممممم “ نکل آیا۔۔۔۔
سدھر گیا ہو میں۔۔۔
تیرے پاک وجود کی خاطر۔۔۔۔
پاکی میں ڈھل گیا ہے کافر۔۔۔۔۔۔
عصار کی باتوں سن کر عفہ کی آنکھیں جھلک سی گئی۔۔۔۔
اور ایک ہچکی بندھ گئی۔۔۔۔
نہیں عفہ نہیں۔۔۔۔
پلیز۔۔۔۔
مجھے گنہگار مت کرو۔۔۔۔
عصار کے دل پر عفہ کے آنسوں کسی تیزاب سے کم نہ تھے۔۔۔۔۔
مجھے معاف کردے عصار۔۔۔۔۔
عفہ روتے ہوئے بولی۔۔۔۔۔
میں نے کہا تھا۔۔۔
مجھ جیسی لڑکی اس قابل نہیں کہ محبت کے دریا سے پانی میں ہاتھ بھی دھو سکے۔۔۔۔
بہت مجبور ہو میں۔۔۔۔
مجھے معاف کر دے۔۔۔۔
عفہ کی آواز نے عصار کو پسیج کر رکھ دیا۔۔۔۔
کوئی بات نہیں۔۔۔۔
سمجھ سکتا ہو میں۔۔۔
دو کشتی کے مسافر کی کوئی منزل نہیں ہوتی۔۔۔۔
مقدر اسکا ڈوبنا ہی ہوتا ہے۔۔۔
عصار نے جواب دیا۔۔۔۔
میں بہت دل دکھا چکی ہو عصار۔۔۔۔
میں خدا کی ناراضگی کا سامنا نہیں کرسکتی۔۔۔
باپ کی ناراضگی خدا کی ناراضگی کا سبب ہے۔۔۔۔
میں آگے ہی بہت گنہگار ہو۔۔۔
میری اگلی منزل کی آسانی کو بڑھائے۔۔۔۔
عفہ کی بات سن کر عصار چپ نہ رہ سکا۔۔۔۔
تو ٹھیک ہے۔۔۔۔
اب میں اپنا فیصلہ خدا کی عدالت میں رکھوں گا۔۔۔۔
تم ہوگی کٹھیرے میں میری مجرم۔۔۔
میری محبت کی قاتل۔۔۔۔
اور میرے گواہان کی تعداد کم نہیں۔۔۔۔
عصا کی بات سن کر عفہ بولی۔۔۔۔۔
وہ سب جانتا ہے۔۔۔۔
اب میں اسی پر سب چھوڑ چکی ہو۔۔۔۔
لگتا ہے جلد ملاقات ہوگی اپنے رب سے۔۔۔۔
اور آپ سے پہلے آپکا انتظار وہی کرونگی۔۔۔۔
عفہ کی بے معنی باتوں نے عصار کو کنفیوز سا کردیا۔۔۔
کیا کہنا چاہ رہی ہو تم عفہ؟؟؟
ان سب باتوں کا مقصد کیا ہے؟؟؟
عصار تجسس بھرے لہجے سے بولا۔۔۔۔۔
معلوم نہیں مجھے خود اکثر خود کے الفاظ کے معنی مجھے خود سمجھ نہیں آتے۔۔۔۔
اب میں فون رکھتی ہو۔۔۔
عفہ نے کہا۔۔۔۔
ایک منٹ ایک منٹ۔۔۔۔۔۔
عصار نے تیزی سے کہا۔۔۔
جی ۔۔۔۔۔۔عفہ نے جواب دیا۔۔۔
کیا ہم اب مل سکتے ہیں؟؟؟
عصار جواب کے انتظار میں تھا۔۔۔۔
بہت جلد ملے گے اور لگتا ہے اس کے بعد روز ہی ملاقات ہوگی۔۔۔۔عفہ نے معنی خیز جواب دیا ۔۔۔
کیا سچی۔۔۔۔
سچ کہہ رہی ہو ناں تم۔۔۔
ہم ملے گے ناں۔۔۔۔
یہ بتاؤ کب؟؟؟
کہاں کیسے؟؟؟
ہائے میں اتنا انتظار کیسے کرونگا۔۔۔۔
عصار کی خوشی عروج پر تھی اور اس کے قدم ہوا میں لہرا رہے تھے۔۔۔۔
اتنی جلدی سب بتا دونگی تو ملاقات کی شدت کم ہو جائے گی۔۔۔۔
اور انتظار کا مزہ نہ ہونے کے برابر ہو جائے گا۔۔۔۔
اور مجھے ویسے بھی کچھ دن چاہیے۔۔۔
تبھی ہم مل سکے گے تب تک آپ مجھ سے ملنے مت آنا۔۔۔۔۔
عفہ کی بات سن کر عصار نے ایک زور دار قہقہہ مارا۔۔۔۔
جتنے بھی کہوں گی جتنا بھی وقت۔۔۔
دیا تمہیں عفہ۔۔۔
پتہ ہے آج کی تمہاری ساری باتوں نے مجھے توڑ کر رکھ دیا تھا۔۔۔۔
اور میں واپس بینکاک جانے کا ارادہ بنا رہا تھا۔۔۔۔
لیکن لگتا ہے اب ارادہ کیا بینکاک کا نام۔بھی اپنے دماغ سے نکالنا پڑے گا۔۔۔۔
شکر ہے میرے مولا۔۔۔۔
سب ٹھیک ہوگیا ہے۔۔۔
میری محبت میرے ساتھ ہے۔۔۔
عصار کی خوشی سے عفہ کا چہرہ بھی چمک اٹھا۔۔۔۔
میں فون بند کر دو اب ۔۔۔۔
عفہ نے کہا۔۔۔۔
ویسے دل تو نہیں لیکن آج کی دی گئی خوشی ہی کافی ہیں میرے لیے۔۔۔۔
اپنا ڈھیر سارا خیال رکھنا اچھا۔۔۔۔
عفہ نے حامی میں سر ہلا کر ہممم کہا۔۔۔۔۔
فی ایمان اللہ۔۔۔۔۔
عفہ نے کہا۔۔۔۔۔
اللّٰہ حافظ ۔۔۔۔۔۔
عصار نے کہا۔۔۔۔
ایک منٹ عفہ ۔۔۔۔۔۔
عصار نے ایک بار پھر روک دیا۔۔۔۔
جی اب کیا۔۔۔
عفہ نے پھر کہا۔۔۔۔
بہت محبت کرتا ہو تم سے۔۔۔۔
اب پلٹنے نہیں دونگا تمہیں یاد رکھنا۔۔۔۔
ہاں ہاں نہیں پلٹو گی اب پکا ۔۔۔۔ عفہ مسکراتے ہوئے بولی۔۔۔۔
اور کال کٹ گئی۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
جاری ہے اور رائے ضرور دیں 😊

     ─━•<☆⊰✿❣✿⊱☆>•━─