┄┅════❁ ﷽ ❁════┅┄

ناول: ذت_عشق
از: رابعہ_بخاری
قسط_نمبر_23

عفہ صبح سے سمرا کو کالز پر کالز کررہی تھی لیکن مصروفیات کی وجہ سے سمرا نے ایک بھی کال اٹینڈ نہ کی اور اسے انتظار پر کھڑے رکھا۔۔۔
اب کی بار اٹھارویں کال کو سمرا نے بخوبی اتنے اطمینان سے اٹھایا کہ عفہ اس کی آواز سن کر سر سٹپٹا بیٹھی۔۔۔
کیا ہوگیا ہے عفہ؟؟
صبح سے اتنی کالز ۔۔۔۔ 
خیریت؟؟؟ 
سمرا نے عفہ کی کال اٹھائی اور جواب میں شکوہ ظاہر کرتے ہوئے بولا۔۔۔۔
ہاں اتنی کالز کی لیکن مجال ہے بھائی کہ کسی بھی کال کا اچھے سے جواب دیا گیا ہو۔۔۔۔
اچھا بتاؤ کیا ہوا ہے؟؟
ویسے میں تمہاری طرف ہی آرہی تھی بلکہ نکل آئی ہو سوچا آ کر تمہیں سرپرائز دو لیکن تم جیسوں کو سرپرائز دینا مطلب سرپرائز کے نام پر دھوکا دینا ہے۔۔۔۔۔ 
بہرحال آ کر بات کرتی ہو میں فون بند کررہی ہو اب راستے میں ہو بس۔۔۔۔ سمرا نے جواب دیا۔۔۔
ارے ارے رکو یار ۔۔۔۔
عفہ نے فورا روکتے ہوئے کہا۔۔۔۔
کہاں تو ہے آرہی ہو پھر بھی کال پر بات کیوں ۔۔۔۔ مجھ پر یقین نہیں ہے کیا؟؟؟ سمرا شاید رکشے میں ہی بیٹھ رہی تھی کہ اس کی آواز رک رک کر عفہ کو سنائی دے رہی تھی۔۔۔۔۔
نہیں یار تم جب بھی آتی ہو صیحح طریقے سے بات ہی نہیں ہو پاتی کبھی اماں آ کر بیٹھ جاتی ہے تو کبھی آپی۔۔۔
تو ابھی بات کر لیتے ہیں اور سن لو جو میں بتانا چاہتی ہو تمہیں پلیزززز۔۔۔ عفہ بولی۔۔۔۔
اچھا ٹھیک ہے بتاؤ۔۔ 
کیا بتانی ہے بات بتاؤ اب جس سے کو بتائے بنا تمہیں سکون نہیں ملنا ہے۔۔۔۔ سمرا ہنستے ہوئے بولی۔۔۔۔
کل زریس آیا تھا گھر ۔۔۔۔۔ عفہ دھیمے لہجے سے بولی۔۔۔۔
کیا؟؟؟؟؟ 
کیوں؟؟؟؟ کس لیے ؟؟؟؟ 
سمرا چونکتے ہوئے بولی ۔۔۔
وہی بتانے کیلئے ہی کال کی ہے۔۔
من ایک ساتھ اتنے سوال نہیں لڑکی سب بتا رہی ہوں۔۔۔۔
عفہ سمرا کی بے چینی دیکھتے بولی۔۔۔۔
ہاں ہاں بتاؤ۔۔۔۔۔۔۔ سمرا تجسس بھرے لہجے سے بولی اور سننے لگ گئی۔۔۔۔۔
*********************************************************************
سہیل یار میں بہت مشکل میں پڑ گیا ہو۔۔۔۔
جلدی پہنچ ہوٹل۔۔۔۔۔۔ 
عصار کاغذ ہاتھ میں تھامے سر پر ہاتھ ٹکائے بولا اور جوابا بناء کچھ سنے کال کاٹ دی۔۔۔۔۔
کچھ دیر وہ یونہی پریشانی سے بیٹھا کاغذ کو یوں گھورتا رہا جیسے کاغذ عفہ کا ایڈریس اس کے سامنے بول اٹھے گا۔۔۔۔
دس منٹ کے وقفے کے بعد سہیل پریشانی سے اٹا بھاگتا ہوا کمرے کی اندر آ گھسا۔۔۔
کیا ہوا ہے عصار سب ٹھیک ہے ناں؟؟
سب خیریت ؟؟؟
بھاگتا ہوا آیا ہو اتنی جلد بازی سے۔۔۔۔۔
بتا کیا ہوا ہے؟؟؟۔ پھولتی ہوئی سانس ہونے کے باوجود وہ بہت تحمل سے عصار کے سامنے کھڑے ہو کر بولا۔۔۔
ہاں یار میں بہت پریشان ہو اور خیریت تو بلکل بھی نہیں ہے۔۔۔۔ عصار کاغذ سہیل کی جانب بڑھاتے بولا۔۔۔۔
یہ کیا ہے ؟؟؟ حیرت کا نشان بنے کاغذ کو بے اعتباری سے تھامتے ہوئے بولا۔۔۔
سہیل میرا تو دماغ ہی گھوم گیا ہے یار یہ سوچ سوچ کر کے ان میں سے کونسا عفہ کا گھر ہوگا۔۔۔۔
پلیز اب تو دیکھ اور تکا لگا کہ کونسا ہوگا تاکہ میں اس گھر پر اپنا ڈیرا ڈالو ۔۔۔
عصار کی باے سن کر سہیل نے ایک مکا عصار کے منہ پر دے مارا۔۔۔۔
کمینے یہ کام کرنےگ کیلئے مجھے تو نے بلایا۔۔۔۔
عصار مکا کھانے کے بعد خاموشی سے اسے دیکھ رہا تھا جبکہ ہاتھ ابھی بھی جبڑے پر جما ہوا تھا۔۔۔۔
ارے ہوا کیا ہے سہیل اتنی زور سے کوئی مارتا ہے کیا؟؟؟ گال سہلاتے ہوئے بولا۔۔۔۔
تجھے پتہ بھی میں کہاں سے آرہا ہوں۔۔۔۔
ایک گھنٹے کا سفر میں نے چند منٹوں میں کیا سارے سنگنلز توڑے میں نے صرف تیری وجہ سے ۔۔۔
اور یہاں آ کر دیکھا تو ایک کاغذ۔۔۔۔ 
سہیل سر پکڑتے ہوئے صوفے پر بیٹھ گیا۔۔۔۔
عصار کو سہیل پر بہت پیار آیا اس کو یوں بیٹھا دیکھ کر اس پر چڑھ دوڑا۔۔۔۔
ہائے رے میری پہلی بیوی ناراض ہوگئی ہیں کیا؟؟؟ 
پیچھے ہو اب۔۔۔۔ سہیل نے دھکا دیتے ہوئے خود سے اسے پیچھے کیا۔۔۔ 
سوچنے دے اب مجھے اور تو بھی سوچ۔۔۔۔۔
کچھ دیر دونوں یونہی بیٹھے رہے کہ اچانک عصار اور سہیل دونوں نے ایک دوسرے کو حد درجے کی شرارتی نظروں سے دیکھا ۔۔۔۔۔
تو بھی وہی سوچ رہا ہے جو میں سوچ رہا ہوں؟؟؟ عصار نے خوشی ظاہر کرتے کہا۔۔۔۔
بلکل وہی پرانے کام اب پھر سے۔۔۔۔ سہیل مسکراتے ہوئے بولا ۔۔۔
بس ٹھیک ہے پھر میں سامان اکھٹا کرتا ہو پلمبر کا۔۔۔۔ سہیل کھڑا ہوگیا۔۔۔۔
نہیں اوئے اب کی بار کچھ نیا۔۔۔۔۔
تیرا وہ دوست ہے ناں جو واپڈا میں ہے ذرا اس سے بات کر۔۔۔
 اب اس سے آگے کیا کرنا ہے اور کیا بات کرنی ہے تو بہتر جانتا ہے۔۔۔۔
 کل سے ہم بجلی چیک کرنے جائے گے سب کی۔۔۔۔۔
عصار کے چہرے پر اطمینانیت بھری مسکراہٹ کو دیکھتے ہوئے سہیل بھی مسکرا دیا۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
اوہ۔۔۔۔۔
یہ تو حد درجے کا کمینہ انسان نکلا ہے عفہ۔۔۔۔۔
سمرا پریشانی سے بولی۔۔۔۔
یہی بات میں تمہیں بتانا چاہ رہی تھی لیکن خیر اب بتا دی ہے ۔۔۔۔۔۔ عفہ بولی۔۔۔۔
اب تم آگے کیا کروگی یہ بات تو اب تمہارے گھر تک آگئی ہیں اور زریس کی دھمکی اس کا سوچا کچھ تم نے کیا؟؟؟۔۔۔۔۔
مجھے کچھ سمجھ نہیں آرہا ہے سمرا کہ کیا کرو کس کو بتاؤ میں یہ سب۔۔۔۔
اگر گھر میں کسی کو بھی اس بات کی بھنک بھی پڑ گئی تو ناجانے میرے ساتھ کیا کیا جائے گا۔۔۔۔
مجھے بہت ڈر لگ رہا ہے سمرا ۔۔۔۔۔۔ عدہ روہانسی ہوتے بولی ۔۔۔
کچھ نہیں ہوگا میں آرہی ہوں مل کر سوچتے ہیں اس مسئلے کا حل بھی ۔۔۔۔۔
لیکن مجھے ایک بات سمجھ میں نہیں آئی کہ یہ تمہارے گھر پہنچ کیسے گیا ہے مطلب کیسے لنک بنا ہے تمہارے ساتھ اسکا؟؟؟؟ سمرا سوالی بن کر بولی۔۔۔۔
مجھے نہیں معلوم کہ کیسے ؟؟؟
میں خود لاجواب ہو اس سوال کیلئے۔۔۔
 میرا تو دماغ سن ہو جاتا ہے جب جب سوچتی ہو میں یہ سب....۔۔۔۔ عفہ بولی۔۔۔۔
بس میں آرہی ہو پہنچنے لگی ہو میں آ کر باقی بات کرتی ہو چائے بنا کر رکھو تب تک۔۔۔۔۔ سمرا ابھی بول ہی رہی تھی کہ تبھی اسکا رکشہ کسی نے روک لیا۔۔۔۔
ارے بھائی آپ نے رکشہ کیوں روک دیا ہے؟؟؟؟ سمرا ڈرائیور کو مخاطب کرتے بولی۔۔۔۔
کیا ہوا سمرا سب ٹھیک ہے ؟؟؟ دوسری جانب عفہ سمرا کی آواز سن کر بولی۔۔۔۔
پتہ نہیں کیا ہوا ہے رکشے والے نے رکشہ روک دیا ہے۔۔۔۔۔۔ دیکھتی ہو میں ۔۔۔۔۔
ہاں دیکھو اور میں کال پر ہی ہو سب سن رہی ہو اچھا۔۔۔۔۔ عفہ کو بے چینی سی محسوس ہوئی ۔۔۔۔
کیا ہوا ہے بھائی ؟؟؟ رکشہ کیوں روک دیا؟؟؟ سمرا رکشے سے اتر کر جیسے ہی بولی تو کسی آدمی نے اس کے چہرے پر ایک رومال رکھ دیا۔۔۔۔۔
ہاتھا پائی اور سمرا کی دبی آواز عفہ کو صاف سنائی دے رہی تھی۔۔۔۔
کیا ہوا ہے سمرا؟؟؟ 
کون ہے وہاں ؟؟؟ 
کچھ تو بولو؟؟؟ سمرا سمرا؟؟؟
ہیلو؟؟؟ کیا ہوا ہے ؟؟؟ 
اگر یہ مذاق ہے تو یقین جانو بہت ہی بھدا مذاق ہے۔۔۔۔۔
عفہ کی آواز سمرا کے موبائل سے گونج رہی تھی جبکہ سمرا اب تک آدمی کی گرفت میں بے ہوشی کی دوائی کی وجہ سے نڈھال ہو چکی تھی۔۔۔۔
سمرا کے فون کو کان پر لگاتے ہوئے زریس نے سگار کا ایک لمبا کش بھرا۔۔۔۔
اور انگلی سے آدمیوں کو سمرا کو گاڑی میں لے جانے کا اشارہ کیا۔۔۔۔۔
سمرا کچھ بول کیوں نہیں رہی؟؟؟ میرا دل بیٹھ رہا ہے کچھ تو بولوں آخر وہاں ہو کیا رہا ہے؟؟؟ عفہ کے چلانے کی آواز اب زریس کے کانوں میں گونج رہی تھی۔۔۔۔
ارے دل کو سنبھالوں اپنے عفہ ۔۔۔۔
میرا ہے وہ اور تمہارے پاس فقط امانت ہے۔۔۔۔۔ زریس عفہ کی بات سن کر بولا ۔۔۔۔۔
ک۔۔۔۔۔ک۔۔۔کون کون ہو آپ اور سمرا کا فون آپ کے پاس؟؟؟ عفہ حیرانگی سے بولی اور پھر فون کی جانب دیکھتے ہوئے واپس کان پر لگا لیا۔۔۔۔۔
ارے اتنی جلدی بھول گئی ہو میری جان ۔۔۔۔۔
ابھی کل کی ہی تو بات کہ میں تمہارے گھر آیا تھا تم سے ملنے اپنی والدہ کو لے کر اور تم ہو کہ راتوں رات بھول گئی مجھے۔۔۔۔۔
ایسا نہیں چلے گا لڑکی بادام کھایا کرو تاکہ میں تمہیں یاد رہو۔۔۔۔۔ زریس بےشرمی کی حد کو چھوتے ہوئے بولا۔۔۔۔۔
زریس شاہ۔۔۔۔۔ نفرت انگیز لہجے سے بولی۔۔۔۔
اوہ۔۔۔۔
یاد آ ہی گیا میں تمہیں زہے نصیب۔۔۔۔۔
بکواس بند کرو اپنی ۔۔۔۔۔
 اور کہاں ہے سمرا؟؟؟ عفہ چلا کر بولی۔۔۔۔۔
وہ ۔۔۔۔ رکتے ہوئے بولا۔۔۔۔
وہ کچھ گھنٹوں تک میری مہمان ہے۔۔۔
 سوچا کیوں نا تمہاری سب سے عزیز چیز کو مہمان نوازی کا شرف بخشا جائے اور دیکھو میں نے بخش دی اور ساتھ ہی اپنی باری بھی مکمل کر لی جسکا قول تمہیں میں نے کل دیا تھا۔۔۔۔۔
زریس کی مکاری اس کی باتوں سے صاف عیاں ہو رہی تھی۔۔۔۔۔
چھوڑ دو اسے زریس آخر اس نے کیا بگاڑا ہے تمہارا ؟؟؟ کیوں پاگل پن پر اتر آئے ہو تم؟؟؟؟ اس قدر مت گرو کو اٹھتے ہوئے آسمان نظر نہ آئے تمہیں۔۔۔۔۔ عفہ کے آنسوں اب جاری ہوگئے اور آواز بھی مدہم ہوگئی تھی۔۔۔۔
تمہاری وجہ سے ۔۔۔۔ یہ سب تمہاری وجہ سے ہو رہا ہے۔۔۔۔ چلا کر بولا۔۔۔۔
یہ پاگل پن بھی تمہی نے ہی عطا کیا۔۔۔۔
شرافت سے میں آیا تھا تمہارے گھر رشتہ لے کر لیکن نہیں۔۔
 تمہیں تو دنیا کے اس زریس سے ملنا تھا جس کے نام سے بھی سب کانپتے ہیں۔۔۔ اب بھگتو۔۔۔۔وہ قہقہ لگاتے ہوئے بولا۔۔۔
میری بات سنوں زریس تمہارا حساب میرے ساتھ ہے تو اسے چھوڑ دو پلیز۔۔۔۔۔
یہ بات تب کیوں نہ سمجھ آئی جب میری ماں بہن کو زلیل کر کے نکالا تھا ۔۔۔ تمہارے پاس صرف دو گھنٹے ہیں یا تو میرے رشتے کیلئے حامی بھرو اور اپنی اور سمرا کی عزت کو محفوظ کرو۔۔۔
 نہیں تو تین گھنٹے کے بعد سمرا کی وڈیو ہر جگہ ہوگی اسکی عزت تو جائے گی ساتھ ساتھ تمہیں بھی بدنام کردو نگا۔۔۔۔۔ زریس نے کہا اور کال کاٹ دی۔۔۔۔
نہیں نہیں ۔۔۔۔
میری بات سنو زریس پلیز میری بات سنوں۔۔۔۔۔
ہیلو ہیلو ۔۔۔۔ سمرا ۔۔۔۔۔ 
سمرا ؟؟؟؟؟
زریس ۔۔۔۔۔ فون کو کام سے اتارے ہوئے وہ روتے ہوئے بولی ۔۔۔۔۔
اب کیا کرو میں ؟؟؟؟ 
یاللہ میری مدد فرما۔۔۔۔۔ عفہ اوپر کی جانب دیکھتے ہوئے دعا گو ہوئی اور اب گھڑی کی چلتی سوئیوں کو دیکھتے ہوئے سمرا کے بارے میں سوچنے لگ گئی۔۔۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ایک گھنٹہ گزرنے کے قریب تھا لیکن ابھی تک کسی بھی نتیجہ تک پہنچنا عفہ کیلئے ناممکن سا لگ رہا تھا۔۔ 
گھڑی کی سوئیاں اور وقت دونوں ہی اپنی رفتار سے عفہ کو روندھے بھاگ رہے تھے۔۔۔ لیکن ابھی تک اسی کشمکش میں الجھی عفہ اپنے کمرے کے چکر کاٹ رہی تھی۔۔۔
ایک طرف سمرا کی ٹینشن تو دوسری طرف اپنے مستقبل کی بربادی۔۔۔۔
اسی سوچ میں وہ سر پکڑے واش روم کی جانب بڑھ گئی۔ کچھ دیر میں باہر نکلی اور وضو کی حالت میں سیدھا جائے نماز بچھا کر بیٹھ گئی۔۔۔
نماز تو وہ پڑھ چکی تھی لیکن دل کی بے قراری اور بے سکونی اور خود کو ایک فیصلے تک پہنچانے کیلئے وہ اپنے رب کے حضور حاضر ہوئی۔۔۔
کچھ دیر تو یونہی بیٹھی رہی لیکن جب الفاظوں نے ساتھ نہ دیا اور سب برداشت سے باہر ہوا تو آنکھوں سے آنسوں جاری ہوگئے اور سر سجدے میں جھک گیا۔۔۔۔
جی بھر کے دل کی بھڑاس آنسوں کی شکل میں نکالی ۔دماغی کوفت سے ہلکی ہوئی تو واپس سیدھی بیٹھ گئی۔۔۔۔۔
ہاتھ اٹھائے اور آنسوں پونچھتے ہوئے دعاگو ہوئی ۔۔۔
" میں جانتی ہو میں بہت گنہگار ہو۔ 
بھٹک گئی تھی راہ سے ، دور ہوگئی تھی ۔ لیکن یارب اس کی اتنی بڑی سزا۔۔ 
میں تو یہ سب برداشت کرلونگی۔۔ یہی سوچ کر کہ شاید یہ میری سزا ہو جو تیری طرف سے قدم ہٹانے پر مجھے ملی ہو۔۔۔
لیکن ان سب میں سمرا کا کیا قصور ؟؟؟ ۔۔
وہ یہ سب کیوں برادشت کردے گی؟؟ کیوں میری کرنی اسے بھگتنی ہوگی۔۔۔۔؟؟؟
نہیں ہر گز نہیں میں اپنے مفاد اور اپنی زات کیلئے کسی کو تکلیف نہیں دینی ۔۔۔۔
چہرے پر ہاتھ پھیرتے دائمی فیصلہ کرتے وہ اٹھی جائے نماز اٹھا کر رکھ ہی رہی تھی کہ سبین بی بی کمرے میں داخل ہوگئی۔۔۔
عفہ میری بات سنو آج میں نے تمہارے آپاونمنٹ لی ہے ڈاکٹر سے تو خود کو تیار رکھنا۔
 جانا ہے ہم نے۔ تمہارے بابا کی طرف سے حکم آیا ہے کہ ان کی لاڈلی کا مکمل چیک آپ کروایا جائے تاکہ پتہ ہو ہمیں کہ آخر مسئلہ کیا ہے ان کی لاڈلی کے ساتھ؟؟؟؟ 
سبین بی بی توجہ دیے بغیر بولی لیکن جب انہیں عفہ کی جانب سے کوئی جواب نہ ملا جو کہ دوسری جانب چہرا گھومائے کھڑی تھی تو خود اس کی جانب بڑھ گئی۔۔۔۔
عفہ؟؟؟؟
کیا ہوا سب خیریت بیٹا؟؟؟ پریشانی سے اپنی طرف گھوماتے بولی ۔۔
عفہ کو روتے دیکھا تو پریشان سی ہوگئی۔۔۔
ارے کیا ہوا رو کیوں رہی ہو؟؟؟
کسی نے کچھ کہا ہے؟؟
عفہ نفی میں سر ہلاتے سبین بی بی کی جانب دیکھ رہی تھی۔۔۔
تو بولو بھی رو کیوں رہی ہو؟؟؟ 
طبیعت خراب ہے کیا؟؟؟ کچھ تو بولو؟؟؟
اپنے ساتھ لگاتے ہوئے وہ پھر سے سوال کرنے لگ گئی ۔۔۔
کچھ دیر وہ پھر یونہی اماں کے ساتھ لگی رہی اور اپنی دل کے بوجھل پن کو ختم کرنے کی کوشش کرتی رہی لیکن اب سبین بی بی کی بڑھتی پریشانی کو دیکھتے ہوئے ان سے الگ ہوگئی۔۔۔۔
یہاں آؤ میرے پاس ۔۔۔۔
بیٹھو یہاں ہر اور بتاؤ کیا ہوا؟؟ بیڈ پر اپنے ساتھ بیٹھاتے ہوئے ہاتھوں میں ہاتھ تھام لیا۔۔۔۔۔
کچھ نہیں امی وہ بس یونہی نماز پڑھتے ہوئے دل بھر آیا جب اپنے نصیب کی دعا مانگی ۔۔۔ آنکھیں نیچے جھگاتے بولی۔۔۔
اس پر اتنا کیوں رونا میری جان....۔۔۔ اپنے ساتھ لگا کر بولی اور عفہ خاموشی سے پلکیں جھپکائیں سبین بی بی میں سمٹ گئی۔۔۔۔
اپنج بیٹی کے نصیب کی دعا تو میں ہر وقت کرتی ہو۔۔۔۔
لوگ نصیبوں سے ہی تو ڈرتے ہیں ورنہ بیٹی کس کو پیاری نہیں لگتی میری جان۔۔۔۔
بیٹیوں سے ہی تو والدین کی مسکراہٹ ہوتی ہیں اور میری بیٹی کے آنکھوں میں آنسوں ۔۔۔۔
بلکل بھی نہیں۔۔۔۔ ہاتھ بڑھاتے ہوئے آنسوں صاف کیے۔۔۔۔
بس اب رونا نہیں اگر آج نہیں جانا تو میں کل لے جاؤ گی ڈاکٹر کے پاس خود کو سکون دو ۔۔۔۔۔
اپنے سے الگ کرتے بولی اور اٹھ کھڑی ہوئی۔۔۔۔
سبین بی بی جیسے ہی جانے لگی عفہ نے فورا ہاتھ تھام لیا۔۔۔۔
سوالیہ نظروں سے مڑ کر دیکھا تو عفہ کی آنکھوں میں آنسوں جبکہ ہونٹوں پر مسکراہٹ تھی۔۔۔
میرے نصیب کیلئے اپنی دعاؤں کی رفتار اور نیت دونوں کو بڑھا دے اماں شاید اب دعا کی ضرورت مجھے وقتا فوقتاً پڑتی رہے۔۔۔۔۔
سبین بی بی کچھ سمجھ نہ سکی لیکن پھر مسکرا کر چلی گئی۔۔۔۔
ابھی عفہ ان کے لمس کے سرور میں ہی تھی کہ تبھی اسے اپنے فون کی رنگ ٹون کی آواز آئی۔۔۔۔
بھاگتی ہوئی وہ موبائل کی جانب بڑھی۔۔۔
ہڑبڑاہتی ہوئی فون کان پر لگایا تو دوسری جانب کوئی اور نہیں بلکہ زریس ہی تھا۔۔۔۔
فون تو کان پر لگا لیا لیکن وہ کچھ بھی نہ بول پائی۔۔۔۔
ہلکی سی سسکی سنتے ہی زریس بولا۔۔۔۔
جانتا تھا ۔۔۔۔۔
بے صبری سے انتظار ہورہا ہو گا میرا۔۔۔۔
ہائے رے قسمت کاش وجہ کوئی نہ ہوتی اور محبت سے انتظار کرتی تم میرا۔۔۔۔۔
میری بات کیوں نہیں سمجھ رہے زریس سمرا کا کوئی قصور نہیں پلیززززز ۔۔۔۔۔ عفہ کا ضبط پھر سے ٹوٹ گیا۔۔۔۔
میں نے یہ بتانے کیلئے فون کیا تھا کہ ایک گھنٹہ گزر چکا ہے۔۔۔
مزید وقت نہیں آگے۔۔۔۔
اگر کچھ سوچا ہے تو بتا سکتی۔۔۔ ورنہ۔۔۔۔۔
زریس قہقہ لگاتے چپ ہوگیا۔۔۔۔
نہیں نہیں پلیز کچھ تو خدا کا خوف کرو زریس۔۔۔۔
تمہاری بہن جیسی ہے وہ۔۔۔۔ 
بکواس بند۔۔۔ میرے ساتھ رشتے نہ گاڑو ۔۔۔۔۔۔ اب میں نے دوبارہ کال نہیں کرنی۔۔۔
کیونکہ اب اگلی ویڈیو ہی آئے گی۔۔۔۔ سمجھ آئی تمہیں۔۔۔۔۔ کہتے ساتھ ہی فون کٹ ہوگیا۔۔۔۔۔
فون کو ہاتھوں میں تھامے وہ بیٹھ گئی۔۔۔
میری وجہ سے سمرا کیوں؟؟؟
آخر اس کی کیا غلطی۔۔۔۔ زریس جو بھی کرے گا میرے ساتھ بند کمرے میں ہوگا۔۔۔
لیکن سمرا۔۔۔ میری ضد کہیں اسے برباد نہ کردے۔۔۔۔
نہیں نہیں۔۔۔۔
کہتے ساتھ ہی اسی نمبر پر دوبارہ کال ملا دی۔۔۔
دو چار بیل یونہی ہوتی رہے۔۔۔
لیکن بلآخر زریس نے کال اٹھا ہی لی۔۔۔۔
ایک خاموشی کے بعد کس بات کا زریس کو انتظار تھا اور جس کیلئے وہ سب کررہا تھا۔۔۔۔
عفہ نے وہ بول ہی دی اور دونوں طرف کی خاموشی کو توڑتے ہوئے بلبلا سی اٹھی۔۔۔۔
تیار ہو میں زریس۔۔۔۔
مجھے عفہ زریس شاہ بننے میں کوئی اعتراض نہیں۔۔۔۔۔
لوو یو۔۔۔۔۔ لوو یو سو مچ۔۔۔۔ زریس خوشی سے سن کر چلا اٹھا۔۔۔
تو بس تہہ پایا میں دو دن بعد پھر سے رشتہ لے کر آؤ گا اور اب کی بار منگی کر کے جاؤ گا اور کچھ دن میں ہی ہمارا نکاح ہو جائے گا میں نے ب سوچ رکھا ہے۔۔۔۔۔ اپنی خوشی میں زریس دیوانہ وار بول رہا تھا۔۔۔۔
جبکہ بے بسی کی مورت بنے عفہ بس سن رہی تھی اور اپنی قسمت زریس کے نام لکھنے کا مکمل ارادہ کر چکی تھی۔۔۔۔
سمرا؟؟؟ بس ایک بار کراہ کر بولی۔۔۔۔
ہاں ہاں سمرا میری سالی صاحبہ آدھے گھنٹے میں آپکے گھر موجود ہونگی۔۔۔۔ 
بہت خوش ہو میں عفہ۔۔۔۔
خوش کردیا تم نے آج۔۔۔۔لیکن یاد رکھنا اب مکرنے نہیں دونگا تمہیں تمہاری زبان سے۔۔۔۔
ورنہ ناجانے اب کی بار دو گھنٹے کی مہلت دینے کا بھی پابند نہ رہوں میں۔۔۔۔ 
ہمممم۔۔۔۔ عفہ بس اتنا سا کہہ سکی۔۔۔۔
ملتا ہو تم سے اب عفہ زریس شاہ ۔۔۔۔ اپنا ڈھیر سارا خیال رکھنا ۔۔۔۔۔
لوو یو۔۔۔۔۔ کہتے ساتھ ہی کال کاٹ گئی۔۔۔۔
زریس کی باتوں اور اپنے فیصلے کا اثر ابھی بھی عفہ پر سوار رہا۔۔۔۔
لیکن سمرا کی واپسی کا سن کر عفہ کے دل کو سکون محسوس ہوا ۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
افففففففف ہاہاہاہاہاہا توبہ ہے سہیل تیری کمینگی کا۔۔۔۔۔ 
جب میں تجھے کہہ رہا کہ یہ عفہ کا گھر نہیں ہے تو پھر بھی اندر گھس گھس کر لڑکیاں تاڑ رہا تھا یار شرم کر۔۔۔۔۔۔۔
عصار کسی گھر سے باہر نکلا تو ہنس ہنس کر اسکا برا حال ہوگیا تھا۔۔۔۔
لیکن صیحح بتا وہ سبز ڈریس والی ہنسی تھی نہ مجھے دیکھ کر اور وہ گلابی والی۔۔۔۔
سہیل اپنی ہی سوچ میں رنگوں کو انگلیوں پر گنتے بول رہا تھا۔۔۔۔۔
عصار نے ایک سر پر لگائی اور کہا۔۔۔۔
شرم کر ہم جس کام سے آئے ہیں یہاں وہ کرنا ہمیں اور اسی پر ہی دھیان دے۔۔۔۔
آگے ہی میں ایک گناہ کی سزا بھگت رہا ہو مزید بدعاؤں کی ذد میں نہیں آنا مجھے۔۔۔۔ عصار کا لہجہ سست ہوگیا۔۔۔۔۔
دیکھتے ساتھ ہی سہیل پھر سے اپنی جو بن پر ایا۔۔۔۔۔۔
اب یہ بتا اگلا گھر کونسا ہے کس کا میٹر ٹھیک کرنا ہے ۔۔۔۔۔۔ 
ہاں ابھی تک ہم پانچ گھروں کو دیکھ چکے نہ تو مزید دو اور گھر دیکھتے ہیں اور پھر واپس کو ہو جائے گے۔۔۔۔۔۔
کیوں کیا ہوا؟؟؟ اور کیوں نہیں دیکھنے؟؟ سہیل حیرانگی سے بولا۔۔۔۔
کیونکہ میں تھک گیا ہو۔۔۔۔ اور یہ بھی کہ مجھے کسی کی بھی بیٹیوں کو مزید نہیں دیکھنا آج۔۔۔۔
اللہ ان سب کے نصیب اچھے کرے اور خوش رہے۔۔۔ عصار مسکراتے ہوئے بولا۔۔۔۔
ہاں چل چلے اور اب موٹر سائیکل میں چلاؤ گا۔۔۔۔ اور ہاں اب میں ہیڈ بنو گا اور تو میرا اسسٹنٹ آئی سمجھ۔۔۔۔ سہیل انگلی دیکھاتے ہوئے بولا۔۔۔۔
اور عصار حامی میں سر ہلاتے ہوئے سیٹ پر سے پیچھے کو کھسک گیا اور موٹر سائیکل سٹارٹ کر دی۔۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
جیسے ہی آدھا گھنٹہ مکمل ہوا سمرا سچ میں عفہ کے گھر کے باہر موجود تھی۔۔۔۔۔
لڑکھڑاتی ہوئی اندر کی جانب بڑھی۔۔۔
عفہ جو کہ دروازے کے پاس ہی موجود انتظار کی گھڑیاں کی گن رہی تھی سمرا کو دیکھتے ساتھ ہی اس کے ساتھ لپک گئی اور دونوں ہی رونے لگ گئیں۔۔۔۔۔
کچھ دیر یونہی رہا۔۔۔۔
ایم سوری سمرا ۔۔۔۔
یہ سب میری آنا میری ضد تھی اور اسی وجہ سے یہ سب ہوا۔۔۔۔
جب ہم عورتیں جانتی ہے کہ یہ دور مردوں کا ہے اور ہم ان کے سامنے کھڑی نہیں ہوسکتی اس کے باوجود میں نے سامنا کرنے کی کوشش کی۔۔۔
جس کا بھگتاوا تمہیں سہنا پڑا ۔۔۔۔
ہاتھ جوڑتے ہوئے عفہ سمرا کے سامنے کھڑی ہوگئی۔۔۔۔۔۔
معاف کردو مجھے سمرا ۔۔۔۔معاف کردو مجھے ۔۔۔۔۔۔۔
عفہ کو دیکھتے سمرا نے عفہ کے ہاتھ تھام لیے۔۔۔۔
جو تم نے کیا ہے ناں عفہ اس سے بہتر تھا تم وہی چھوڑ دیتی مجھے ۔۔۔۔ 
تمہارے لیے اتنی قربانی دے سکتی تھی میں۔۔۔۔ یقین نہیں۔ تھا مجھ پر کیا؟؟؟
بس کردو سمرا اور کتنا کرو گی میرے لیے۔۔۔۔
اب بس ایک کام کرنا ہے تم نے۔۔۔۔۔
سوالیہ نظروں سے سمرا اب عفہ کو دیکھ رہی تھی۔۔۔۔۔
مجھے جنازے کیلئے تیار کرنا ہے اور وہ بھی سفید کفن پہنا کر۔۔۔۔
بولو کرو گی نا تیار مجھے کرو گی ناں؟؟؟؟
کہتے ساتھ ہی وہ پھر سمرا ساتھ لگ گئی۔۔۔۔۔
لیکن۔ اب کی بار سمرا پاس کوئی الفاظ نہ تھے۔۔۔۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
جاری ہے اور رائے ضرور دیں 😊

     ─━•<☆⊰✿❣✿⊱☆>•━─