┄┅════❁ ﷽ ❁════┅┄

ناول: ذت_عشق
از: رابعہ_بخاری
قسط_نمبر_27

ہسپتال سے واپس آئے عفہ کو ایک دن ہوگیا تھا لیکن کسی نے بھی عفہ سے کسی بھی قسم کا سوال کرنا مناسب نہ سمجھا۔۔۔۔۔
سب ہی خاموشی سے اس کی دیکھ بھال کررہے تھے خاص کر مشتاق صاحب جو اس دھچکے کے بعد مسلسل عفہ کی خود نگرانی کررہے تھے اور جب خود نہ ہوتے تو سمرا کو اس پر مسلط کر دیتے تھے۔۔۔
سمرا تو تب سے ہی وہی رکی تھی جب سے وہ ہسپتال میں تھی۔۔۔
کیونکہ وہ اچھے سے جانتی تھی کہ عفہ کسی کو بھی اس بارے میں کچھ نہیں بتائے گی سوائے اس کے کیونکہ اس کی اصل راز داں وہ اکیلی ہی تھی۔۔۔
زریس کا آنا جانا بھی لگاتار تھا جس کا آنا سب ہی بارہا نوٹس کررہے تھے۔۔
لیکن اتنے چکر کے باوجود وہ عفہ سے ب تک اکیلے نہ مل پایا تھا۔۔۔
شام کا وقت تھا اور عفہ دوائیوں کے اثر کی وجہ سے سو رہی تھی۔۔۔
سمرا پاس بیٹھی ایک کتاب پڑھ رہی تھی۔۔
دروازے کی دستک نے اس کے ردھم میں خلل پیدا کیا تو وہ اٹھ کھڑی ہوئی اور دروازے کی جانب بڑھ گئی۔۔۔۔۔۔۔
دروازہ کھولا تو سامنے زریس کو کھڑا پایا جس کے چہرے پر عفہ سے ملنے کی بے تابی صاف عیاں تھی۔۔۔۔
جی۔۔۔۔۔۔ اکتاہٹ بھرے لہجے سے بولی۔۔۔
عفہ کیسی ہے؟؟؟
 اندر کی جانب دیکھتے بولا۔۔۔
سمرا نے اس کی نظروں کا رخ دیکھا تو خود باہر آگئی اور دروازہ بند کردیا۔۔۔۔
زندہ ہے۔۔۔۔
سمرا نے جواب دیا۔۔۔
اچھا۔۔۔۔۔۔۔ مایوسی ظاہر کرتے بولا۔۔۔۔
میڈیسن لی اس نے؟؟؟ سوال گو ہوا۔۔۔
جی دے دی اسے۔۔۔۔ بناء دلچسپی ظاہر کرتے بولی۔۔۔۔
مل سکتا ہو میں اس سے؟؟؟ اصل بات پر آیا۔۔۔
اگر بات میری اجازت کی ہوتی تو تمہیں اس کی زندگی سے بھی دور کر دیتی لیکن افسوس میرے ہاتھ میں کچھ نہیں۔۔۔۔
مجھے یہ بتاؤ میں مل سکتا ہو اس سے کہ نہیں؟؟؟
بات کرنی ہے اس سے میں نے۔۔۔۔ سختی سے بولا۔۔۔
مشتاق انکل اس کمرے میں ہے جاؤ ان سے پوچھ لو جب تک وہ مجھے خود آ کر نہیں کہہ دیتے میں تمہیں اندر جانے نہیں دے سکتی۔۔۔
اشارہ کر کے کہتے ساتھ وآپس کمرے کی جانب مڑی۔۔۔۔
بہت اکڑ ہے تم میں ۔۔۔۔
بھولو مت اب کی بار عفہ تمہیں بچانے کی وجہ نہیں بنے گی۔۔۔۔ زریس دانت پسیجتے ہوئے بولا۔۔۔
میں اور بھولو۔۔۔۔
تمہاری اوقات ہی ایسی ہے کہ تم جیسوں کو بھولنا ہماری حماقت ہوگی۔۔۔
اب دفع ہوجاؤ۔۔۔۔ سمرا کاٹ کھانے کو پڑی۔۔۔
پچھتاؤ گی ۔۔۔۔۔۔ زریس آہستگی سے تنبیہہ کرتے ہوئے بولا۔۔۔
انتظار ہے مجھے۔۔۔۔ سمرا بنا پیچھے پلٹے بولی اور اندر چلی گئی۔۔۔۔
ناکامی اٹھانے کے بعد زریس نے وہاں ایک لمحہ بھی رکنا مناسب نہ سمجھا اور چلا گیا۔۔۔۔
سمرا اندر گئی تو عفہ اٹھ کر بیٹھی ہوئی تھی۔۔۔۔
کتاب ہاتھ میں تھامے وہ اس کے پاس جا کر بیٹھ گئی۔۔۔۔
کیوں اٹھ گئی ہو؟؟؟
مکمل نیند لے لیتی پہلے۔۔۔۔ 
یہی تو کرنا چاہتی تھی لیکن شاید اللہ کے نزدیک میں ان کی پسندیدہ مخلوق نہیں تبھی مجھے واپس اس عذاب میں جھونک دیا۔۔۔۔
فضول مت بکوں۔۔۔۔
پتہ ہے تمہاری وجہ سے انکل کتنا پریشان رہے۔۔۔
ساری ساری رات وہ نہیں سوتے یہی سوچ کر کہ کہیں تم دوبارہ کچھ الٹا قدم نہ اٹھا لو۔۔۔۔
سب کی نظریں تم پر جمی ہے ۔۔۔ 
سب شک کیے بیٹھے ہیں تم پر۔۔۔۔۔ سمرا عفہ کی ٹوٹتی ہمت کو دیکھ کر غصے سے بولی۔۔۔۔
کیسی نظریں؟؟؟
کیا کہنا چاہ رہی ہو صاف بولو؟؟؟ انجان بنتے بولی
یہ تم مجھ سے پوچھ رہی کو کیسی نظریں؟؟؟
تمہاری اس حرکت کے بعد سب کو یہ لگتا ہے کہ شاید زریس سے منگنی تمہارے نزدیک اچھا فیصلہ نہیں۔۔۔۔۔
ہاں تو اس میں غلط ہی کیا ہے میرے نزدیک وہ شخص ہی اس قابل نہیں ہے۔۔۔۔
عفہ صاف گوئی سے بولی۔۔۔
اور ایک بات بتاؤ۔۔۔۔۔ سمرا آنکھ آچکا کر بولی۔۔۔۔
پوچھوں؟؟؟ 
تمہیں یہ بات کب سے پتہ ہے کہ زریس پاکستان سے تمہارے پیچھے گیا تھا بینکاک؟؟؟؟
سمرا کے منہ سے یہ بات سن کر عفہ اسے بے اعتباری سے دیکھنے لگ گئی۔۔۔
تمہیں لگتا ہے مجھے پہلے سے پتہ تھا۔۔۔۔؟؟؟ 
ہاں مجھے لگتا ہے اب بتاؤ مجھے۔۔۔۔
سمرا میں سب میں نہیں جانتی تھی کہ وہ یہاں سے گیا تھا۔۔۔۔
میرا یقین کرو ۔۔۔۔۔
وہ تو منگنی والے دن اس نے میرے ہاتھ میں خط تھما دیا تبھی مجھے پتہ لگا۔۔۔۔۔ عفہ اپنی صفائی دیتے ہوئے بولی۔۔۔
صیحح۔۔۔۔
تو مطلب تم نے اس وجہ سے خودکشی کرنے کی کوشش کی ہے؟؟؟ سمرا اس کے منہ سے سب اگلوانے کی کوشش کررہی تھی۔۔۔
میں کیوں اس کی وجہ سے اپنی زندگی ختم کرونگی وہ تو عصار۔۔۔۔۔۔
جلدبازی میں اور سمرا کے سوالوں کی گانڈھ نے عفہ کے منہ سے سچ نکلوا ہی دیا جو وہ جاننا چاہتی تھی۔۔۔
کہتے کہتے عفہ رک گئی اور وآپس کمبل میں منہ دینے کو لگی۔۔۔
سمرا سن چکی تھی لہذا کمبل کھینچتے ہوئے اسے دوبارہ بیڈ پر بیٹھا دیا۔۔۔۔
عفہ منہ سے پھوٹو سب ابھی کہ ابھی ۔۔۔
سمرا کے تاثرات آج بہت ہی خطرناک لگ رہے تھے ایسا لگ رہا تھا کہ آج اس کے شر سے کوئی نہیں بچے گا۔۔۔۔
سمرا؟؟؟؟
عفہ حیرانگی سے بولی۔۔۔۔
میں نے کہا بولوں سب ابھی ۔۔۔۔۔
ورنہ میں عصار کا منہ بھی توڑو گی اور تمہارے نام نہاد منگیتر زریس شاہ کا بھی۔۔۔۔
اچھا اچھا حوصلہ بتاتی ہو سب۔۔۔۔عفہ ڈرتے ہوئے بولی۔۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
عصار کمرے میں بیٹھا اپنا سر تھامے چھت کو دیکھ رہا تھا۔۔۔۔
سہیل اس کے پاس بیٹھا اس کے غم کی نوح و کناں پر افسوس کررہا تھا۔۔۔۔۔۔
یار ایک بات بتا۔۔۔۔۔ سہیل سنجیدگی سے بولا ۔۔۔
ابھی کچھ نہ پوچھ سوچ سوچ کر سر پھٹ رہا میرا ابھی۔۔۔۔ 
یہی بات ہی پوچھنی ہے مجھے۔۔۔۔
تو جب سے آیا ہے تیرا سر ہی پھٹ رہا ہے پاکستان آ کر لگتا ہے تجھے حرام زندگی گزارنے کا شوق چڑھ گیا ہے۔۔۔۔۔ سہیل اتلا کر بولا۔۔
کیا مطلب ہے تمہارا؟؟؟ بات سنتے ساتھ ہی عصار تیزی سے اٹھ بیٹھا اور کینی آنکھوں سے اسے دیکھنے لگ گیا۔۔۔۔۔۔
میرا مطلب یہی ہے کہ جب سے تو یہاں آیا ہے تجھے اپنے کاروبار کام دھندے کی ہوش بھی ہے کہ نہیں۔۔۔۔
یا بس عفہ کی تسبیح ہی کرتے رہنا تم نے۔۔۔۔ سہیل بھرتے ہوئے بولا۔۔۔۔۔
دیکھ سہیل مجھے تیری ہر بات سمجھ میں آرہی ہے کہ تجھے کس بات کا صدمہ لگا ہوا ہے۔۔۔۔۔ عصار مسکراتے ہوئے بولا ۔۔۔
کیا مطلب تیرا؟؟؟ سہیل کے تیور مزید بگڑ گئے ۔۔۔
مطلب تو جانتا ہے تجھے ایک لڑکی نے زلیل کیا لفنٹر کہہ کر جس کا غصہ اور غبار تیرے سر پر ناچ رہا ہے ۔۔۔۔۔۔ یہ کہتے ساتھ ہی عصار کی ہنسی نکل گئی اور وہ قہقے لگانے لگ گیا۔۔۔۔
سہیل جو کہ آگے ہی غصے میں تھا سیخ پا عصار پر چڑھ دوڑا۔۔۔۔۔
منہ پر اپنا ہاتھ رکھتے ہوئے عصار کو دبوچ لیا۔۔۔۔
کمینے ہنس نہ ورنہ تیرا منہ توڑ دونگا ۔۔۔۔۔
پہلی بار ایک لڑکی نے میری انسلٹ کی وہ بھی تیری وجہ سے ۔۔۔۔۔
او مائی گوڈ۔۔۔۔۔
کتنی شرمندگی ہورہی تھی مجھے تب میں اپنی وجہ سے تو برادشت کر لیتا لیکن تیری وجہ سے میری عزت۔۔۔۔۔۔
سر پکڑ کر بیٹھتے ہوئے وہ ڈرامائی انداز میں بولا۔۔۔۔
عصار مسلسل اس کی حالت دیکھ کر اپنی ہنسی دبا رہا تھا۔۔۔۔
ویسے باتوں کی باتیں ایک بات سہی کی تو نے مجھے حماد سے بات کرنی چاہیے ۔۔۔۔۔۔
اتنے دن ہوگئے ہیں بزنس کی خبر نہیں لی میں نے۔۔۔۔
کہتے ساتھ ہی فون اٹھا کر اسے کال کرنے لگ گیا ۔۔۔۔۔۔
کئی کالز کرنے کے باوجود بھی جب کوئی جواب نہ ملا تو بیٹھ گیا۔۔۔۔۔
لگتا ہے بھی کسی کام میں مصروف ہے میں پھر اسے کال کرو نگار ۔۔۔۔۔
اس سے پہلے اپنے بندر کا موڈ ٹھیک کرنا ہے۔۔۔۔
بتا کیا کھائے گا جس سے تیرا موڈ ٹھیک ہو جائے۔۔۔۔۔۔
منہ لٹکائے بیٹھا سہیل فورا چہک سا اٹھا اور اچھل کر بولا۔۔۔۔۔۔
مجھے دنبہ کڑاہی کھانی ہے ۔۔۔۔۔۔
واہ یہ تو طریقے ان کو منانے کے بس کھانے کی پیش کش کرود انہیں جناب خوش ہوجاتے فورا۔۔۔۔ عصار منہ گھوماتے ہوئے بولا۔۔۔۔
چل بس کر اور اٹھ ۔۔۔۔۔
میں ابھی جگہ جانتا ہو جنکا دنبہ پورے لاہور میں مشہور ہے آجا چلے۔۔۔۔
اور ویسے بھی کھانے کے بعد ہی مجھے اچھے آئیڈیا آتے ہیں۔۔۔۔۔ سہیل کہتے ہوئے باہر کو چلا گیا جبکہ عصار نے ایک بار پھر حماد کو کال ملائی لیک جواب نہ ملنے کی صورت میں وہ بھی باہر نکل گیا۔۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
اچھا تو یہ بات تھی۔۔۔۔۔
مطلب تم نے اسے چھت پر سے دیکھا ۔۔۔۔۔۔ سمرا سوچ میں پڑتے ہوئے بولی۔۔۔۔۔۔
ہاں یہی بات تھی۔۔۔۔
پتہ نہیں میں بہت ڈر گئی تھی کہ کہیں وہ پھر سے کچھ کر نہ دے ۔۔۔۔۔
بینکاک کی بات الگ تھی ۔۔۔۔
لیکن یہاں سب ہے خاص کر پاپا جن کا بھروسہ ٹوٹا تو ناجانے کیا ہوگا۔۔۔۔
انہی کے بھروسے تو زندہ بیٹھی ہو میں۔۔۔۔ عفہ افسوس کرتے بوکی۔۔۔۔۔
تو یہ سب تب کیوں نہ یاد آیا جب محبت کی پتنگیں اڑا۔ رہی تھی۔۔۔۔ سمرا طنز کرتے بولی۔۔۔
تم بھی مجھے اب طنز کرونگی۔۔۔۔
جانتی ہو میری خطا ہے ۔۔۔۔۔
کیا اتنا کافی نہیں کہ اپنے رب کے دربار میں،
میں سر جھکائے شرمندگی کا نشان بنی کھڑی ہو ۔۔۔
عفہ کا لہجہ ابھر آیا۔۔۔۔۔
عفہ کو مایوس دیکھ کر سمرا کو اپنی کی گئی بات پر شرمندگی محسوس ہوئی تو فورا اس کے ساتھ بیٹھ گئی۔۔۔۔۔
میرا مقصد تمہیں ہرگز شرمندہ کرنا نہ تھا وہ تو بس غصے سے۔۔۔۔۔
سمرا بولتے بولتے رک گئی۔۔۔۔۔
کوئی بات نہیں۔۔۔۔۔ عفہ مسکرا کر بولی۔۔۔۔
تم میری اپنی ہو مجھے تمہاری بات کا بلکل برا نہیں کگتا۔۔۔۔
یہ تو پھر بہت اچھی بات ہوئی کیونکہ جو بات میں اب کرنے والی ہو اس کیلئے بھی تمہیں برا نہیں لگنا چاہیے ۔۔
سمرا مسکراہٹ دیتے بولی۔۔۔۔۔۔
کیا بات؟؟؟ تجسس سے بولی۔۔۔۔۔
پہلے وعدہ کرو برا نہیں مانو گی۔۔۔۔
ایسے کیسے وعدہ کرو تم بتاؤ کیا بات ہے؟؟؟ عفہ بولی۔۔۔۔۔
یقین ہے ناں تو ہاتھ پر ہاتھ رکھوں اور وعدہ کرو۔۔۔۔۔ہاتھ آگے بڑھاتی بولی۔۔۔۔
عفہ بناء کچھ سوچے ہاتھ پر ہاتھ رکھے بیٹھ گئی۔۔۔۔۔
بولو اب۔۔۔۔۔
تو سنو۔۔۔۔۔ سمرا شوخی جھاڑتے ہوئے بولی۔۔۔۔۔۔
کیوں نہ ہم عصار سے ملے۔۔۔۔۔۔ سمرا کی بات پر عفہ نے اپنا ہاتھ کھینچ لیا۔۔۔۔۔۔ 
اور منہ بنائے اسے دیکھنے لگ گئی۔۔۔۔
میری بات تو سنوں یار پھر منہ بنانا۔۔۔۔سمرا نے کہا۔۔۔
اچھا بولو۔۔۔۔۔۔۔
تو دیکھو عصار کے مطابق جیسا کہ وہ کہ رہا ہے کہ وہ ہماری یعنی تمہاری مدد کرنے آیا ہے ۔۔۔۔
تمہیں زریس سے دور کرنے آیا ہے اپنے کیے کی معافی مانگنا چاہتا ہے تو کیوں نہ اس کی مدد لی جائے۔۔۔۔
سمرا بہت ہی پرجوش انداز سے بول ۔۔۔۔
جبکہ عفہ یونہی منہ بنائے اسے دیکھ رہی تھی۔۔۔۔۔
بس کرو جو میں کہہ رہی ہو وہی ہوگا۔۔۔۔۔ 
کرتی ہو کچھ میں ۔۔۔۔ سمرا کچھ کر گزرنے کا سوچ رہی تھی۔۔۔۔۔
میری بات سن لوں سنرا۔۔۔
مجھے اس گھٹیا شخص سے کوئی مدد نہیں چاہیے۔۔۔
میں آگے ہی ایک عذاب میں مبتلا ہو مجھے ایک نئے عذاب میں گھسیٹو۔۔۔۔
عفہ وہ عذاب تم نے اپنے اوپر خود مسلط کیا تھا اب یہ ہی عذاب ہمیں اس عذاب سے نکالے گا۔۔۔۔
جیسے اس نے تمہیں استعمال کیا تمہیں ہی برباد کرنے کیلئے ہم بھی اسی طرح اسے استعمال کرے گے زریس کو تباہ کرنے کیلئے ۔۔۔۔۔۔
سمرا مسکراہٹ دیتے بولی۔۔۔۔
مجھے یقین نہیں آرہا ہے کہ تم ایسا سوچ رہی ہو۔۔۔۔
تو بتاؤ اور کیا کیا جائے میں تمہیں زریس کے ہاتھ خراب ہونے میں دیان یہ بات تم پلے باندھ لوں۔۔۔۔
چاہے مجھے عصار جیسوں کے منہ کیوں نہ لگنا پڑے۔۔۔۔
مطلب ایک گند سے نکلنے کیلئے دوسرے گند میں اپنا سر مارا جائے ۔۔۔۔۔ عفہ تنقیدی لہجے سے بعلی۔۔۔۔۔
زیادہ کتابی باتیں نہ کرو عفہ۔
تم جانتی ہو ہم اس کا مقابلہ نہیں کرسکتی تو کیوں نہ اس کا سامنا اس جیسے سے ہی کروایا جائے ۔۔۔۔۔
عفہ سمرا کی ضد سے اچھے سے واقف تھی لہذا خاموش ہوگئی۔۔۔۔
تو بس طے رہا میں جلد عصار سے مل کر اس زریس کا پتا صاف کرواتی ہو تب تک تم اس زریس نامی مچھر سے احتیاط برتو۔۔۔۔۔
سمرا کی باتیں سن کر عفہ ہنس پڑی۔۔۔
اب کس بات پر ہنس رہی ہو؟؟ آنکھ آچکا کر بولی۔۔۔
اسی بات پر کہ تم میری دوستی ماما کو جسے میرا سب سے زیادہ خیال ہے۔۔۔۔ 
عفہ کی بات سن کر سمرا بھی خاموش نہ رہی اور دونوں مل کر ہنسنے لگ گئی۔۔۔۔
دونوں کی ہنسنے کی آواز گھر میں گونج رہی تھی جس کو سن کر مشتاق صاحب جو اپنے کمرے میں موجود تھے باہر کو نکلے۔۔۔
پہلے سے ہی سبین بی بی کو وہاں کھڑا پا کر وہ بھی مسکرا دے۔۔۔۔
لگتا ہے بہت خوش ہے ہماری بیٹی۔۔۔۔ سبین بی بی مسکرا کر بولی۔۔۔۔
اللہ اسے ایسے ہی چہکتا رکھے ۔۔۔۔
آج کچھ میٹھا بھی بنانا سبین میری بیٹی کی ہنسی کی آواز کئی دن بعد میرے کانوں میں پڑی ہے پورے گھر کا منہ میٹھا ہوگا آج اچھا۔۔۔۔ 
مشتاق صاحب مسکراہٹ دیتے بولے تو سبین بی وہاں سے کیچن میں چلی گئی۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
کھانا کھانے کے بعد سہیل پیٹ پر ہاتھ رکھے مست ماحول کا مزا لے رہا تھا۔۔۔۔
جی تو جناب نوش تو فرما لیا اب مجھے ایک بہترین ایڈیا بھی دے آپ۔۔۔۔۔۔
 تاکہ میں بھی مزہ لینے کا شرف حاصل کر سکوں۔۔۔
عصار سنجیدگی سے بولا۔۔۔
پہلے آپ اس خط کا مزہ لے جو اس دن آپکی کھڑوس کبھی نہ ہونے والی سالی وہاں پھینک کر چلی گئی تھی ۔۔
اس کے بات میں آپ کو ایک ایڈیا دیتا ہو کہ ہم کیسے عفہ سے رابطہ کر سکتے ہیں۔۔۔۔ سہیل بولا اور خط عصار کی جانب بڑھا دیا۔۔۔۔۔
خط کہتے ساتھ ہی عصار نے پڑھنا شروع کردیا اور پڑھنے کے بعد مزید غمزدہ سی شکل بنائے بیٹھ گیا۔۔۔۔
جب جب مجھے اس شخص کی اصلیت کا پتہ چلتا ہے مجھے اپنے گناہ کی یاد آتی ہیں۔۔۔۔۔ 
جتنا وہ سزا کا حقدار ہے اتنا ہی میں ہو۔۔۔۔۔
کوئی بات نہیں یار اب غلطی کا احساس ہوا ہے نا تو سب ٹھیک ہو جائے گا۔۔۔۔ کیسے ہوگا ٹھیک ٹھیک یار سب کچھ غلط ہورہا ہے ہماری سوچ کے برعکس۔۔۔۔ عصار جھنجھلا کر بولا۔۔۔۔
میں کل جاؤ گا عفہ کے گھر۔۔۔۔۔ 
سہیل کی بات سن کر عصار ٹھٹھک سا گیا۔۔۔
کیوں؟؟؟ تو نے کیوں جانا ہے وہاں؟؟؟
وہ میں تجھے نہیں بتاؤ گا بس میں کل جاؤ گا اور جو ہوگا تجھے آ کر بتا دونگا۔۔۔۔۔
سہیل مجھے نیا تماشا نہیں دیکھنا پلیز۔۔۔۔ عصار ہاتھ جوڑتے ہوئے بولا۔۔۔۔
یار بھروسہ رکھ سب ٹھیک ہوگا۔۔۔۔ ٹینشن نہ لے میں ہوناں۔۔۔۔۔
عصار نے سہیل کی بات سنی تو سر گرائے بیٹھ گیا۔۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
جاری ہے اور رائے ضرور دیں 😊

     ─━•<☆⊰✿❣✿⊱☆>•━─