ناول: وے_میں_تیری_ہوگئی_آں
از: رابعہ_بخاری
قسط_نمبر_21

انا آبان کے سینے پر سر رکھے بے خبری سے سو رہی تھی۔۔۔
جبکہ آبان کی آنکھ کھل چکی تھی۔۔۔
اور وہ اب انا کو یوں سوتے دیکھ رہا تھا۔۔۔
انا ہلکے ہلکے سانس بھر رہی تھی۔۔
جس کا اندازہ اسے بخوبی ہورہا تھا۔۔۔
اپنا ہاتھ آہستگی سے انا کی جانب بڑھایا۔۔۔
اور اس کے چہرے پر موجود بکھرے بالوں کی لڑیوں کو آہستگی سے ہٹانے لگا کہ کہیں انا اٹھ نہ جائے۔۔۔
ایک انسان سے دنیا کس قدر حسین ہو جاتی ہے۔۔۔
آج احساس ہوا ہے۔۔۔
محبت بھی کیا احساس ہے ناجانے کیسے کیسے جذبوں کو ابھار دیتی ہے۔۔۔
میری انا ۔۔۔
جو میرے حق میں لکھ دی گئی ہے۔۔۔
اور اب صرف میری ہے۔۔۔
مکمل میری۔۔۔
وہ دل ہی دل میں سوچتے ہوئے انا کے بالوں کو ہٹا رہا تھا۔۔۔
چہرے سے بال ہٹے تو چاند کا دیدار آسان ہوا۔۔۔
بڑی بڑی آنکھوں کے ساتھ چھوٹا پیر لیے انا بہت پیاری لگ رہی تھی۔۔۔
آبان کا دل کیا کہ وہ بس یونہی اسے اپنے ساتھ لگائے رکھے۔۔۔
اب اپنا ہاتھ اس کے چہرے کی جانب بڑھایا۔۔۔
آہستگی سے اس کی گالوں کو چھوا۔۔۔
انا نے ایک دم حرکت کی اور غنودگی میں آبان کے ہاتھ کو جھٹکا۔۔۔
آبان اس کی اس حرکت کر ہنسی دبا گیا۔۔۔
کچھ دیر تک ہاتھ نہ لگایا۔۔۔
پھر جب انا پرسکون سوئی تو دوبارہ اپنا ہاتھ انا کی جانب بڑھایا۔۔۔
اور اب اس کے گلابی ہونٹوں پر اپنی انگلی کو پھیرا۔۔۔
اب کی بار انا کی آنکھ کھل گئی۔۔۔
اور وہ چونکتے ہوئے بیٹھ گئی۔۔۔
آبان نے انا کو یوں چونکتے دیکھا تو ہنس پڑا۔۔۔
کیا ہوا ہے بیگم؟؟؟ ایسے کیوں چونکی ہو؟؟
ابان شرارت سے بولا۔۔۔
کچھ نہیں۔۔۔
انا بالوں کی لٹھوں کو کان کے پیچھے کرتے ہوئے شرما کر بولی۔۔۔
اچھا جی۔۔۔۔
آبان سیدھا ہوتے بولا۔۔۔
اور اس کا ہاتھ تھام کر اسے اپنے قریب کیا۔۔۔
انا خاموش بس نیچے کی جانب دیکھتی رہی۔۔۔
آبان اس کی اس ادا پر اش اش کر اٹھا۔۔۔
اب کتنا تڑپاؤ گی انا۔۔۔
ایسی ادا مت دکھاؤ۔۔۔
جان پر بن آتی ہے میری۔۔۔
آبان کے سر پر محبت کا بول بول رہا تھا۔۔۔
انا نے آبان کی بات سنی تو اس کی بازو پر سر رکھے
سوئے ہوئے عائز کو گود میں اٹھا کر بیٹھ گئی۔۔۔
آبان۔۔
انا آہستگی سے بولی۔۔۔
آبان جو آنکھیں موندھے سکون سے بیٹھا تھا بولا۔۔۔
ہمممممممم۔۔۔۔۔
لے جاؤ اب ہمیں یہاں سے۔۔۔
اس سے پہلے سب اٹھ جائے۔۔۔
انا نے پریشانی بھرے لہجے سے کہا۔۔۔
کیوں؟؟؟
کیا ہوا؟؟؟
ڈرتی ہو ان سے کیا؟؟؟
آبان نے انا کی جانب دیکھتے کہا۔۔۔
انا نے نفی میں سر ہلاتے ہوئے آبان کو دیکھا۔۔۔
نہیں۔۔۔۔
بلکل نہیں۔۔۔
مجھے ان سے ڈر نہیں لگتا۔۔۔
تو پھر؟؟؟ آبان سوالیہ ہوا۔۔۔
تو پھر یہ کہ....
مجھے آپ کہ دوری اور عائز کو کھونے سے خوف آتا ہے۔۔۔
میں آپ دونوں کو کھونا نہیں چاہتی ہو۔۔۔
میرا آپ کے علاوہ اب کوئی نہیں۔۔۔
انا کی آنکھوں میں بولتے ہوئے نمی اتر آئی۔۔۔
جبکہ آبان بھی اس کی نمی دیکھ چکا تھا۔۔۔
انا ۔۔۔۔
آبان نے انا کا چہرہ آپ کے ہاتھوں کے پیالوں میں تھاما۔۔۔
انا آبان کی آنکھوں میں دیکھ رہی تھی۔۔۔
مجھ پر یقین ہے ؟؟؟ آبان بولا۔۔
خود سے زیادہ۔۔۔۔ انا بولی۔۔۔
محبت ہے ؟؟؟
آپ سے ذیادہ۔۔۔۔ انا نے آبان کو دیکھتے کہا۔۔۔
تو بس پھر ۔۔۔
جب میری محبت ساتھ ہے تو مجھے کسی سے کوئی خوف و خطر نہیں۔۔۔
آبان مسکراہٹ دیتے بولا۔۔۔
جبکہ انا بھی اس کی مسکراہٹوں کو دیکھ مسکرا گئی۔۔۔
اور ویسے بھی اب تو میری بیوی میرے ساتھ ہے۔۔۔
جس پر حق صرف میرا ہے جو وہ مجھے دے چکی ہے۔۔۔
تو اب تو ایسا کوئی سین ہی نہیں کہ کوئی ہمیں اب الگ کر سکے۔۔۔
آبان نے انا کی آنکھوں کو صاف کرتے کہا اور نمی کو صاف کیا۔۔۔
ہاں۔۔۔ انا نے بس اتنا جواب دیا۔۔۔
اچھا تو اب کیا کرنا ہے؟؟؟
کیسے نکلنا ہے؟؟؟
انا اس کی جانب متوجہ ہوئی تاکہ اس سے آگے کی پیش رفت پوچھ سکے۔۔۔
اجی کو نکالنا ہے پہلے یہاں سے۔۔۔۔
آبان سنجیدہ ہوتے بولا۔۔۔
کیا مطلب؟؟؟
اجمل انکل یہاں؟؟؟؟
انا چونک کر بولی۔۔۔
ہاں وہ یہاں ہے...
آبان نے جوب دیا۔۔۔
لیکن وہ تو باہر۔۔۔۔
انا پریشانی سے بولی۔۔۔
نہیں ان کے جانے سے پہلے ہی زراب انہیں پکڑ چکا تھا۔۔۔
آبان انا کی بات کاٹتے بولا۔۔۔
تو اب؟؟؟؟ انا بولی۔۔۔
تو اب پہلے اجی کو نکالونگا یہاں سے۔۔۔
کیونکہ وہ میری وجہ سے بہت کچھ سہہ چکے ہیں۔۔۔
اب مزید کچھ نہیں۔۔۔
آبان کی سنجیدگی کو دیکھتے ہوئے انا مزید کچھ نہ بولی۔۔۔
اچھا تو میں اب چلتا ہو۔۔۔
آبان تیزی سے اٹھ کھڑا ہوا۔۔۔
کہاں؟؟؟
انا بھی اس کی جانب بڑھی۔۔۔
سب سے پہلے اجی کو ڈھونڈتا ہے۔۔۔
ان کو نکال دو پھر تمہیں اور عائز کو نکالنا بہت آسان ہو جائے گا۔۔۔۔
آبان نے انا کو آگاہ کرتے کہا۔۔۔
ہمممممممم ٹھیک ہے آپ اجمل انکل کو بچائے پہلے تب تک میں اس زراب کو دیکھتی ہو ۔۔۔۔
انا پرجوش انداز سے شیرنی بنتے بولی۔۔۔
آبان جو قدرے سنجیدہ تھا انا کی بات سن کر ہنس نے کر مجبور ہوگیا۔۔۔
ہاں ہاں تم نے دیکھنا اسے۔۔۔
خبردار جو تم نے اس سے کوئی پنگا لیا۔۔۔
آئی سمجھ۔۔۔
آبان تحفہ ظاہر کرتے بولا۔۔۔
جی جی میرے سر تاج ۔۔۔
میرے مجازی خدا آپکا حکم سر آنکھوں پر میرے۔۔۔انا آبان کو چھیڑتے بولی۔۔۔۔
جی میری جان بس اتنا ہی حکم۔
بس اپنا اور عائز کو دھیان رکھو۔۔۔
میں آتا ہو بس۔
آبان کہتے ساتھ ہی دروازے کی جانب بڑھا اور احتیاط کرتے ہوئے کمرے سے باہر نکل گیا۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
صبح کا اجالا ہرسو پھیل چکا تھا۔۔۔
جس کی روشنی اب ملک ہاؤس کو روشن کیے رکھی تھی۔۔۔۔
زراب اور دیگر لوگ اٹھ چکے تھے۔۔۔
ہاں جلدی کرو تیاری مکمل۔۔۔
ناشتے کے فورا بعد ہی ہم یہاں سے نکل جائے گے۔۔۔
زراب نے تاکید کرتے کہا۔۔۔
اور پھر موبائل نکال لیا۔۔۔
کچھ بیلز کے بعد فون دوسری جانب سے اٹھا لیا گیا۔۔۔
ہاں بتاؤ اس آبان کا کیا بنا؟؟؟
کچھ پتہ چلا ہے اسکا؟؟؟
زراب نے تشویشی انداز سے پوچھا۔۔۔
نہیں جناب ۔۔۔۔
وہ نکلا تو تھا لیکن. ناجانے کہاں چلا گیا۔۔۔۔
دوسری جانب سے کسی شخص نے جواب دیا۔۔۔
کیا مطلب کہاں نکل گیا کہاں چلا گیا؟؟؟
زراب بپھڑ کر بولا۔۔۔
سوری جناب ہماری لاپرواہی کی وجہ سے ہم اس پر نظر نہ رکھ سکے۔۔۔۔
لاپرواہی؟؟؟؟
زراب چیخ اٹھا۔۔۔
میں تم پر یہ لاپرواہی اس قدر بھاری کرونگا کہ یاد رکھو گے۔۔۔۔
آبان نے غصے سے کہا اور فون کاٹ دیا۔۔۔
جلدی جلدی کرو سب۔۔۔۔
اب ہمیں بہت جلدی یہاں سے نکلنا ہے۔۔۔۔
مجھے پکا یقین ہے وہ یہی آرہا ہوگا۔۔۔
اور اس کے آنے سے پہلے یہاں سے نکل جانا ہی بہتر ہی۔۔۔۔
زراب اپنے آدمیوں کی جانب دیکھ کر بولا۔۔۔
اب اس انا کو دیکھتا ہو۔۔۔۔
لیکن اگر اسے ذرا بھی بھنک پڑی کہ آبان آرہا ہے تو وہ مزید شیرنی ہو جائے گی اور پھر مجھے للکاڑے گی۔۔۔
لیکن مجھے اسکا للکاڑنا بہت پسند ہے۔۔۔
زراب کے تاثرات ناجانے کیوں انا کو سوچ کر یکسر بدل جاتے تھے۔۔۔
پھر فورا اردگرد کے ماحول ہر نظر دہرائی اور اندر کی جانب بڑھا۔۔۔
تاکہ انا کو جا کر دیکھ سکے۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
کمرے میں اندھیرا صبح سویرے کے باوجود بھی ہر جانب چھایا ہوا تھا۔۔۔
اجمل صاحب کی ہمت اب جواب دے رہی تھی۔۔۔
وہ کبھی آنکھیں کھولے آبان کو آواز دیتے تو کبھی غنودگی میں وہ اپنے بچوں کو پکارتے رہتے۔۔۔
کمرے کا دروازہ آہستگی سے کھولا۔۔۔
اور ایک تیز آنکھیں چیڑنے والی روشنی نے ایک دم اجمل صاحب کی روشنی کو دھندلا دیا۔۔۔
مشکل سے آنکھیں کھولے انہوں نے سامنے سے اندر آتے وجود کو دیکھا تو وہ حیران رہ گئے۔۔۔
اجی۔۔۔۔۔
آبان کی آنکھوں میں آنسوں اتر آئے۔۔۔
جس انسان سے وہ سب سے ذیادہ محبت کرتا تھا اسے یوں رسیوں میں بندھا دیکھ کر وہ ٹوٹ سا گیا۔۔۔
آبان یہ تم ہی ہو ناں؟؟؟
اجی نے مشکل سے مسکراتے ہوئے پرچھائی کو دیکھ کر کہا۔۔۔
آبان جو دور کھڑا دیکھ رہا تھا بھاگتے ہوئے ان کے گلے لگ گیا۔۔۔۔
آگیا ہو میں اجی۔۔۔
آگیا ہو۔۔۔
کچھ نہیں ہونے دونگا آپ کو۔۔۔۔
وہ عنقریب رو ہی پڑا تھا۔۔۔
میرا بچہ کیوں آئے ہو یہاں؟؟؟
مار دینگے تمہیں وہ۔۔۔۔
اجمل صاحب اس کے چہرے کو دیکھتے پریشانی سے بولگ۔۔۔۔
کچھ نہیں ہوگا اجی۔۔۔۔
وہ تیزی سے آگے بڑھا اور ایک ایک کر کے رسی کو کھولنے لگا۔۔۔۔
آبان میری بات سمجھو۔۔۔
بیٹا وہ لوگ۔۔۔۔
اجی بس ۔۔۔
چپ کرے اپ۔۔۔
چلے اٹھے بھی۔۔۔
میں اپکو یہاں سے نکالنا چاہتا ہو۔۔۔
آبان نے فورا اجمل صاحب کو اٹھایا جو کافی دونوں سے نہ چلنے کی وجہ سے لڑکھڑا سے گئے تھے۔۔۔۔
آبان۔۔۔۔
اجمل صاحب نے اس کی جانب دیکھا۔۔۔
اجمل صاحب کے چہرے پر زخموں کے بہت نشان تھے اور خون بھی جگہ جگہ سوکھا ہوا تھا۔۔۔
آبان نے ان کے چہرے پر نظر ڈالی تو اپنا ہاتھ ان کے چہرے سے چھوا۔۔۔
سب کا بدل لونگا اجی ان سے۔۔۔
ایک ایک زخم کا۔۔۔
آبان اپنے غصے کو الفاظ میں لپیٹے بولا۔۔۔
انا۔۔۔۔
انا کہاں ہے؟؟؟
مجھے زراب نے بتایا تھا کہ انا اور تمہارا نکاح؟؟؟
اجمل صاحب آبان کو دیکھتے بولے۔۔۔
جی اجی۔۔۔
میرا اور انا کا نکاح ہوا ہے۔۔۔
آبان نے مطمئن آنداز سے کہا۔۔۔
مبارک ہو۔۔۔۔۔ اجمل صاحب نے کندھے پر ہاتھ رکھتے خوشی کا اظہار کرتے کہا۔۔۔۔
اب چلے اجی۔۔۔
گھر کے پیچھے ایک گاڑی ہے ۔۔۔۔
آپ فورا جائے وہاں اور پہنچے اس جگہ جہاں وہ گاڑی والا لے کر جائے گا۔۔۔
میں انا اور عائز کو لے کر آتا ہو۔۔۔
آبان نے فورا افراتفری سے بولتے کہا۔۔۔۔
مطلب؟؟؟
کہاں ہے انا؟؟؟
اجمل صاحب نے پوچھا۔۔۔
اجی وہ اسی گھر میں ہے صرف وہ نہیں بلکہ عائز بھی۔۔۔۔
اجمل صاحب نے آبان کی بات سنی تو رک گئے۔۔۔۔
تو تم مجھے کیوں یہاں سے لے کر جارہے ہو۔۔۔ اجمل صاحب نے حیرانگی سے دیکھتے کہا۔۔۔
اجی چلے اب کوئی آجائے گا۔۔۔
 پلیز وقت بہت کم ہے میرے پاس ۔۔۔۔
چلے بھی۔۔۔
آبان نے اجمل صاحب کو کھینچا اور پھر انہیں چھپ چھپا کر اس گاڑی تک بھیج دیا۔۔۔۔
اب آبان کا اگلا مقصد انا اور عائز کو وہاں سے نکل انا تھا جس کی وہ مکمل منصوبہ بندی کر چکا تھا۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
جاری ہے اور رائے ضرور دیں😊